Spy Shop Black Friday 2017

MWC 2017: Interviu cu Georgi Bonev, șeful diviziei de marketing Lenovo în Europa; aflăm detalii despre modularitate și despre viitoarele smartphone-uri

Autor:  | Publicat în:  Lenovo  Motorola 810 ori
<b>MWC 2017: Interviu cu Georgi Bonev, șeful diviziei de marketing Lenovo în Europa; aflăm detalii despre modularitate și despre viitoarele smartphone-uri</b>În cadrul acestei ediții Mobile World Congress pe lângă handson-uri, evenimente și perindat printre standurile de la fața locului, am avut ocazia să aflăm mai multe despre Lenovo și Motorola prin intermediul unui interviu luat lui Georgi Bonev,

Această ediție de MWC la care am participat nu a însemnat doar evenimente și handson-uri, ci și realizarea unui interviu tare interesant despre care aflați în rândurile următoare. Este vorba despre un interviu luat lui Georgi Bonev, șeful diviziei de marketing Lenovo în următoarele țări: Albania, Bosnia și Herțegovina, Blugaria, Croația, Cipru, Grecia, Ungaria, Kosovo, Macedonia, Muntenegru, România, Serbia, Slovacia și Slovenia. 

Georgi Bonev

Georgi a avut plăcerea să ne răspundă întrebărilor avute despre Lenovo, despre planurile companiei pentru piața românească, dar și la cele despre Moto Z și viitorul acestei game de terminale. Să vedem deci cum au stat lucrurile:

1. Mobilissimo: În ultima vreme am observat faptul că Lenovo a început o campanie mai serioasă de promovare a terminalelor sale pe piața din România. Ce planuri aveți pentru consumatorii români în 2017?

Georgi Bonev: Cum România este una dintre cele mai mari țări din zona de care mă ocup, vorbim despre o piață strategică pentru Lenovo, locație unde anul acesta vom lansa noi dispozitive mobile precum seria Moto G5 prezentată aici în Barcelona. În 2017 avem numeroase produse interesante pregătite și dorim să aducem pe piață device-uri pentru fiecare categorie de consumator în parte.

2. Mobilissimo: Recent la noi în țară a fost lansat Moto Z și deși am fost foarte mulțumiți de acesta și de Moto Z Play (pe care le-am testat), suntem dezamăgiți de faptul că produsele de față nu au ajuns mai devreme la vânzare pe plan local. Ce ne puteți spune despre acest lucru? 

Georgi Bonev: Într-adevăr am lansat seria Moto Z ceva mai târziu în România, dar am făcut acest lucru pentru că România este o piață foarte mare și am vrut să fim siguri că lansarea vine la fix alături de un partener strategic. Am testat întâi vânzarea produselor pe piețe mai mici, iar apoi am venit și în România prin intermediul Orange. Parteneriatul s-a dovedit a fi unul de succes și ne-am bucurat și de o lansare reușită pe plan local. 

3. Mobilissimo: Am dori să știm câteva cifre referitoare la vânzările de smartphone-uri Lenovo în România în 2016. Câte telefoane mobile vă așteptați să comercializați în 2017.

Georgi Bonev: Din păcate nu dețin aceste date și nu vă pot răspunde nici referitor la estimările de vânzări pentru 2017 în România.

4. Mobilissimo: Revenind la Moto Z, ce plănuiește Lenovo în legătură cu modularitatea și cum a fost primit acest concept de către utilizatorii high-end. Vânzările reprezintă un motiv bun pentru ca proiectul să continue? Urmează și un succesor anul acesta?

Georgi Bonev: Da, vom continua proiectul ce implică modularitatea și pe viitor. Ce ați văzut până acum pe piață au fost producători ce au adus câteva mici inovații în zona smartphone, dar noi dorim să aducem ceva folositor utilizatorilor, ceva prin care capabilitățile telefonului se extind. În cazul lui Moto Z nu ești limitat de hardware, modulele existente pe piață fiind mai mult decât simple accesorii. După cum probabil ați aflat deja, noi ne-am luat angajamentul de a lansa 4 module în fiecare trimestru - acestea fiind produse in-house de către Lenovo. Lucrăm și cu firme 3rd party care pregătesc la rândul lor module interesante.

Da, vânzările reprezintă un motiv serios pentru continuarea proiectului. Am vândut peste 2 milioane de smartphone-uri Moto Z la nivel global până în acest moment. De asemenea, am vândut și module în procent de 15% din totalul terminalelor Moto Z comercializate, module care chiar sunt folosite de către utilizatori după cum reiese din verificările noastre.

Nu putem da detalii despre succesorul lui Moto Z, dar puteți bănui ce se va întâmpla anul acesta.

5. Mobilissimo: Lenovo sau Motorola? Este o confuzie când vine vorba despre numele real al dispozitvelor mobile vândute pe piață, uneori acestea fiind găsite sub denumirea Lenovo Moto, alteori Motorola Moto. Care este numele corect?

Georgi Bonev: De acum înainte, smartphone-urile vor fi numite Motorola, așa că dispare și confuzia legată de Lenovo/Motorola. Smartphone-urile actuale Lenovo vor fi vândute în continuare sub acest nume, dar cele viitoare vor purta toate inscripția Motorola. 

6. Mobilissimo: Aveți un mesaj pentru cititorii site-ului Mobilissimo?

Georgi Bonev: Sunt foarte emoționat pentru că trăim vremuri uimitoare, mai ales acum în 2017 când pregătim noi module Moto Mods pentru voi consumatorii, module ce sunt mai mult decât simple accesorii. Acestea vor putea fi utilizate până la 3 ani, fiind astfel compatibile și cu viitoarele terminale modulare pe care le vom lansa. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×