Star Wars Tiny Death Star Review (ASUS VivoTab Note 8): Tiny Tower Întâlnește Star Wars Într-un titlu foarte inedit (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 741 ori
<b>Star Wars Tiny Death Star Review (ASUS VivoTab Note 8): Tiny Tower Întâlnește Star Wars Într-un titlu foarte inedit (Video)</b>Star Wars Tiny Death Star este un joc inedit, testat pe tableta ASUS VivoTab Note 8. Acest joc este disponibil gratuit pe Windows 8.1 și vine de la Nimble Bit și Disney. El aduce foarte mult cu Tiny Tower că gameplay și implică o... clădire turn cu...

Star Wars Tiny Death Star este un joc inedit, testat pe tableta ASUS VivoTab Note 8. Acest joc este disponibil gratuit pe Windows 8.1 și vine de la Nimble Bit și Disney. El aduce foarte mult cu Tiny Tower că gameplay și implică o... clădire turn cu chiriași din universul Star Wars.

Veți construi etaje noi în clădirea turn și veți avea un lift cu care duceți vizitatorii sus sau jos. Veți avea chiriași pe care îi puneți la muncă, fiecare cu afinitățile sale pentru anumite joburi în retail, servire de clienți și altele. Puteți angaja diferite personaje din Star Wars într-un restaurant, într-un magazin de figurine sau alte tipuri de afaceri. știu că sună ciudat, dar ideea e cu siguranță inedită, iar gameplay-ul e captivant.

Star Wars Tiny Death Star Review (ASUS VivoTab Note 8): Tiny Tower Întâlnește Star Wars Într-un titlu foarte inedit (Video)​

Veți primi bani atunci când duceți cu liftul un pasager la etajul dorit și veți avea și VIP-uri, care vă oferă avantaje speciale. Practic voi sunteți Darth Vader, care vrea să termine Death Star și adăugă câte un etaj nou la fiecare nivel, iar împăratul vă setează diferite sarcini ce trebuie îndeplinite. Am apreciat la acest joc și grafica de tip 8 bit și artworkul pixel art, pe care fanii mai geek și nerd îl vor adora.

Va trebui să aduceți în stoc la magazine cele mai vândute mărfuri și cele mai apreciate mâncăruri la restaurante pentru a ține clienții mulțumiți. Fiecare chiriaș are propriile abilități și puteți recruta până la 3 angajați per afacere. Jocul e plin de umor și de replici haioase, iar personaje că Jar Jar Binks sau Luke Skywalker își fac și ele apariția. și muzica e cea originală din filmele Star Wars, dar într-o variantă MIDI. Exista si misiuni special cu roboti si drone pe care le gasiti in spatiu, dar acestea doar la nivelele inferioare ale cladirii. îi dăm acestui titlu nota 8.5 din 10.

îl descărcați de mai jos:

ASUS Vivotab Note 8 prețuri actualizate:

Star Wars Tiny Death Star Review​