Sandstorm Pirate Wars Review (ASUS ZenFone Max): lupte statice cu nave bine desenate, gameplay repetitiv de la Ubisoft (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Asus 1.116 ori
<b>Sandstorm Pirate Wars Review (ASUS ZenFone Max): lupte statice cu nave bine desenate, gameplay repetitiv de la Ubisoft (Video)</b>Nu se putea să testăm marele battery phone ASUS ZenFone Max, fără să încercăm şi un joc pe acest device. Titlul ales a fost Sandstorm Pirate Wars, de la Ubisoft, disponibil gratuit in Play Store.

Nu se putea să testăm marele battery phone ASUS ZenFone Max, fără să încercăm şi un joc pe acest device. Titlul ales a fost Sandstorm Pirate Wars, de la Ubisoft, disponibil gratuit in Play Store.

El a petrecut 10 luni în soft launch şi implică lupte în care navele se poziţionează fata în faţă şi trag cu proiectile unele în altele. Secvenţele combative amintesc de luptele din Assassin's Creed Pirates, cu vapoarele de piraţi. Există şi multiplayer şi questuri, ba chiar şi dialog cu personaje care vă vor ruga să le transportaţi, sau să le ţineţi o încărcătură secretă pe navă.

Review Sandstorm Pirate Wars, prezentat pe telefonul ASUS ZenFone Max

Aceste detalii sunt mai degrabă de umplutură, decât pentru a da un feeling real jocului. Veţi putea face actualizări şi am fost surprins de cât de variate sunt armele şi cât multe putem ataşa navei. Avem şi scuturi şi flare-uri care opresc rachetele ce vin spre noi. Vom putea intra şi în Tavernă, unde găsim misiunile secundare pentru extra bani şi trecând la gameplay, aici trebuie să aşteptăm ca anumite atacuri şi arme să treacă peste perioada de cooldown înainte să le folosim.

Putem şi pierde mitraliera sau rachetele dar suntem loviţi în acele puncte cheie. Grafică 3D arata binişor şi navele sunt destul de variate, iar pentru că nu avea cum să fie totul roz, avem şi timere pentru reparaţii. Peste 100 de arme sunt incluse şi totul se petrece într-un univers post apocaliptic. Vom face swipe în sus pentru a declanşa atacurile şi întreg controlul şi ideea de ţintire par cam aproximative.

Îi acordăm acestui titlu nota de 8.1 din 10 şi deşi e posibil să nu fie pe gustul vostru, eu zic să îl încărcaţi. Îl găsiţi aici pentru Android, sau aici pentru iOS.

Prețuri actualizate pentru ASUS ZenFone Max:

Review Sandstorm Pirate Wars, prezentat pe telefonul ASUS ZenFone Max