Colin McRae Rally Review (OnePlus One): În sfârșit un simulator auto reușit și pe mobile (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.077 ori
<b>Colin McRae Rally Review (OnePlus One): În sfârșit un simulator auto reușit și pe mobile (Video)</b>Dacă pe Android și iOS nu ducem lipsă de jocuri arcade cu mașini și curse, de la Asphalt la NFS și Real Racing, ei bine simulatoare nu prea găsim și dacă găsim în mod sigur nu e vorba de vreun Gran Turismo. Ei bine, acum există Colin McRae...

Dacă pe Android și iOS nu ducem lipsă de jocuri arcade cu mașini și curse, de la Asphalt la NFS și Real Racing, ei bine simulatoare nu prea găsim și dacă găsim în mod sigur nu e vorba de vreun Gran Turismo. Ei bine, acum există Colin McRae Rally, pe care l-am testat pe OnePlus One și care ne-a plăcut mult.

Am prins jocul la reducere, el costând doar 2 dolari, iar acest titlu se axează pe curse offroad și rallyuri, în cazul în care nu sunteți familiarizați cu seria Colin McRae. Jocul este un remake a faimosului titlu de pe PC și aduce 30 de stagii de raliuri, unele având loc în zone că Australia, Grecia sau Corsica. Jocul include concepte de damage și fizică bună, fiind un simulator realist. Aveți la dispoziție doar 4 vehicule: Ford Focus, Subaru Imprezza, Mitsubishi Lancer și un model Lancia deblocabil ulterior.

Puteți să participați la un singur raliu sau stagiu, sau puteți să vă înscrieți la un întreg campionat, cu aproximativ 6 etape și timpi acumulați față de adversari în fiecare stagiu. între etape puteți repara daunele automobilului și dacă am înțeles eu bine conceptul, cred că puteți "plăti" cu secunde din timpul vostru reparațiile. Jocul rulează la aproximativ 60 FPS și are o grafică arătoasă.

Modul în care sare nisipul de sub roțile noastre și luciul mașinii, toate arată excelent. Evident, există și arbori pixelați și un public care arată a JPEG desprins din FIFA, dar trecem peste. și sunetele motorului și indicațiile copilotului sunt bine implementate și apreciem și faptul că nu există in app purchases în acest joc. Gradul de dificultate e ridicat, deci trebuie să fim mereu gata de un ac de păr, viraj strâns sau o ridicătură de pe care putem zbura dacă viteza e prea mare.

și controlul e bine implementat, oferindu-vă opțiunile tilt sau butoane touch. Colin McRae Rally arată și se mișcă foarte bine și merită nota 9 din 10. îl descărcați de aici pentru Android, respectiv de aici pentru iOS.

Colin McRae Rally Review (OnePlus One)