GTA Chinatown Wars (Samsung Galaxy S7) Review: merită toţi banii, pentru o atmosferă şi poveste excelentă (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Samsung 1.153 ori
<b>GTA Chinatown Wars (Samsung Galaxy S7) Review: merită toţi banii, pentru o atmosferă şi poveste excelentă (Video)</b>GTA Chinatown Wars se număra printre variantele de joc GTA disponibile şi pe mobil, dar iese în evidenţă prin poveste şi prin abordarea grafică. Titlul costa 5 euro atunci când l-am testat şi noi l-am jucat pe Galaxy S7. Iniţial jocul a fost lansat în..

GTA Chinatown Wars se număra printre variantele de joc GTA disponibile şi pe mobil, dar iese în evidenţă prin poveste şi prin abordarea grafică. Titlul costa 5 euro atunci când l-am testat şi noi l-am jucat pe Galaxy S7. Iniţial jocul a fost lansat în 2009 pe PSP şi Nintendo DS şi apoi a ajuns şi pe mobil.

Avem un univers open world de mari dimensiuni şi de această dată acţiunea se mută în Chinatown. Grafica cell shaded arată excelent şi ne dă senzaţia că privim şi jucăm un comic book excelent desenat. Povestea e cu siguranţă R Rated şi avem multe misiuni controversate şi un limbaj vulgar. Există foarte mult trafic de droguri aici, în jurul său fiind construită economia jocului.

Va trebui să cumpăraţi dintr-o zonă a oraşului ieftin şi să vindeţi în alta scump şi tot aşa. Am remarcat şi că automobilele se controlează cam greu şi avem şi butoane dedicate pentru lovituri cu piciorul, pumnul şi pentru a trage. În mod bizar putem folosi şi unul din butoane pentru a sări peste garduri când alergăm. Există şi mini game-uri de deturnare a unei maşini, prin acel şiretlic cu firele pentru a porni motorul, dar e contra timp şi uneori e stresant.

GTA Chinatown Wars

Veţi intra în lumea triadelor chinezeşti şi aveţi un protagonist asiatic entuziast şi tânăr, care vrea să intre în lumea interlopă orientală. Va trebui să fugiţi de poliţie, să faceţi crime şi să ascundeţi arme în tomberoane. Evident exista şi misiunile pacifiste, de tip taxi sau ambulanta, dar şi pompier. Străzile sunt foarte aglomerate în acest joc şi veţi vedea oameni mişunând pe străzi, lovindu-se sau oameni jefuind trecătorii.

Ţinta e cam slabă la secvenţele de împuşcături şi sincer să fiu aspectul meu preferat aici a fost sistemul inteligent GPS şi organizarea hărţii şi mecanismelor asociate. Rămâne totuşi atmosfera care mă face să joc acest GTA iar şi iar şi îi dăm o notă de 9.5 din 10. Îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Puteți afla cât mai costă acum Galaxy S7 de aici.

Review GTA Chinatown Wars, prezentat pe telefonul Samsung Galaxy S7