Cracking Sands Review: un joc de curse care ar fi putut fi grozav (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 971 ori
<b>Cracking Sands Review: un joc de curse care ar fi putut fi grozav (Video)</b>Dacă tot am avut un Google Nexus 4 în teste de la evoMAG.ro am decis să ne jucăm un titlu de curse pe acest terminal. E vorba despre proaspăt lansatul Cracking Sands, care și-a făcut apariția în Play Store la finalul lunii ianuarie. Avem de-a...

Dacă tot am avut un Google Nexus 4 în teste de la evoMAG.ro am decis să ne jucăm un titlu de curse pe acest terminal. E vorba despre proaspăt lansatul Cracking Sands, care și-a făcut apariția în Play Store la finalul lunii ianuarie. Avem de-a face cu un joc de curse cu ceva împușcături, care costă 4.99 dolari și ocupă cam 340 de MB.

Rețeta e clasică deja: curse cu un soi de buggy-uri sau ATV-uri și împușcături cu arme variate care îngheață adversarii sau pur și simplu sunt banale mitraliere. Se pare că acest joc vine de pe Windows Phone și pe lângă latura single player cu câteva campanii de curse și bătălii avem și multiplayer. Automobilele au parte de upgrade-uri și puteți cumpăra noi vehicule și îmbunătăți și dotările personajului vostru. Pe ecran veți avea butoane de Nitro, de tras cu arma și butoane pentru schimbarea de direcție, asta dacă nu apelați la accelerometru și înclinarea terminalului.

Grafica jocului arata foarte bine, efectele luminoase ale armelor fiind foarte atractive, mai ales pe fundalul unui oraș dărâmat sau ale unui metrou prăbușit, eventual într-un mediu plin de lavă. Veți folosi și un butone virtual pentru a sări peste obstacole, dar rețineți că fie prin tilt, fie prin butoane virtuale controlul jocului e haotic și incomod. Jocul e ușor frustrant și greu și e foarte ușor să pierdeți locul 1 pentru care ați muncit toate cursă. Veți folosi și powerupuri, precum zonele albastre care va încarcă Nitro-ul și va electrizează sau boosturi de viteză galbene.

Cracking Sands a avut parte și de câteva buguri, dar rămâne distractiv, de aceea îi acordăm nota 8 din 10 și îl descărcați de aici.