Door Kickers Review (Lenovo Phab Plus): un joc de strategie şi tactică excelent, care te pune în pielea unei echipe SWAT (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.122 ori
<b>Door Kickers Review (Lenovo Phab Plus): un joc de strategie şi tactică excelent, care te pune în pielea unei echipe SWAT (Video)</b>Cu puţin timp înainte să finalizăm recenzia lui Lenovo Phab Plus am descoperit jocul Door Kickers, realizat de o echipă de dezvoltatori din România, câţiva băieţi într-un apartament din Bucureşti practic. Ne-a intrigat premisa acestui titlu şi anume..

Cu puţin timp înainte să finalizăm recenzia lui Lenovo Phab Plus am descoperit jocul Door Kickers, realizat de o echipă de dezvoltatori din România, câţiva băieţi într-un apartament din Bucureşti practic. Ne-a intrigat premisa acestui titlu şi anume de a controla o echipă SWAT. Ca urmare am testat jocul pe phablet-ul Lenovo Phab Plus.

Titlul costă 5 dolari în Play Store şi vine de la Kill House Games, compania formată de acei băieţi mai sus menţionaţi. Se pare că folosind acest titlu se antrenează forţele ruseşti şi cele din SUA de intervenţie rapidă şi anti terorism. Veţi lua cu asalt o clădire din perspectiva izometrică şi veţi controla cu ţap şi swipe unităţile.

Door Kickers

Senzaţia pe care o da acest joc este de Tom Clancy's Rainbow Six, doar că mai strategic şi privit de sus. E recomandat să îl jucaţi pe minim un device cu ecran de 5.7 inch în diagonală, controlul fiind foarte migălos. Chiar şi aşa am avut probleme pe Phab Plus în a selecta toate opţiunile dorite. Veţi putea sparge uşi, să spionaţi folosind o cameră specială înainte să doborâţi uşa, să aruncaţi o grenadă cu fum înainte să pătrundeţi şi să anihilaţi zeci de mafioţi şi terorişti.

Door Kickers are un nivel de dificultate foarte ridicat, sporit de faptul că în misiunile din campanie soldaţii morţi într-o misiune nu mai pot fi folosiţi în misiunile viitoare. Controlul implică să desenaţi cu degetul pe touchscreen traseul soldaţilor, în direcţia dorită şi apoi apăsaţi butonul Play, care porneşte acţiunea. Există 80 de misiuni de jucat separat, 6 campanii şi chiar şi un generator de misiuni.

Door Kickers

Peste 65 de arme au fost incluse şi perspectiva top down e excelent implementată. Jocul poate fi considerat turn based, în ideea că întâi alegeţi acţiunile şi traiectoria soldaţilor şi apoi daţi play, se petrece acţiunea şi tot aşa. Fiecare soldat are o rază de acţiune şi raza vizuală şi la fel şi inamicii, deci trebuie să aveţi grijă la intersecţia lor.

Nivelele sunt non lineare şi există multe scenarii prin care puteţi finaliza o misiune. Titlul e foarte complex şi pe lângă uciderea mafioţilor, trebuie să salvaţi şi ostatici sau să găsiţi documente secrete. Îi acordăm o notă de 9.2 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Lenovo Phab Plus, prețuri actualizate:

Review Door Kickers prezenat pe Lenovo Phab Plus