N.O.V.A 3 Review - cel mai bun joc pentru Android testat la Mobilissimo.ro! (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 3.182 ori
<b>N.O.V.A 3 Review - cel mai bun joc pentru Android testat la Mobilissimo.ro! (Video)</b>Atunci când facem recomandarea de "cel mai bun joc de pe Android", luăm în calcul gradul de divertisment pe care îl aduce un titlu ca N.O.V.A 3. Ei bine, acest joc își merită cu desăvârșire laudele, fiind un titlu foarte atractiv, care va ocupa...

Atunci când facem recomandarea de "cel mai bun joc de pe Android", luăm în calcul gradul de divertisment pe care îl aduce un titlu ca N.O.V.A 3. Ei bine, acest joc își merită cu desăvârșire laudele, fiind un titlu foarte atractiv, care va ocupa totuși 2GB spațiu de stocare pe terminalele voastre și care costă 25 de lei în Google Play Store. Noi l-am testat pe un Samsung Galaxy S III, iar ce a ieșit vedeți mai jos în recenzia video.

Jocul are un mod campanie și unul multiplayer, iar în primul îl controlați pe Kal Wardin, un pământean cu un costum robotizat care s-a întors pe Terra, cucerită între timp de către o rasă numită Volterite. El a ajuns în ruinele orașului San Francisco pentru a salva un vechi prieten și a participa la câteva misiuni de recucerire a Pământului. N.O.V.A 3 este un first person shooter care amintește foarte mult de Halo și Crysis, cu accentul pe Halo, pe care gurile rele îl dau drept sursă de inspirație pentru acest joc. Produs de Gameloft, N.O.V.A 3 vă oferă 10 nivele în campania single player, care vă va purta prin San Francisco și alte orașe, în peisaje SF și pe planeta inamicilor în cele din urmă. Grafica este fantastică, iar iluminarea și umbrele din joc merită toate felicitările pentru producătorul acestui titlu.

Pe lângă armele de bază, reprezentate de o mitralieră, shotgun, lansator de grenade, sniper și pistol, aveți și posibilitatea de a pilota un robot sau o mașină de teren cu mitralieră încorporată. în plus, personajul controlat de voi are și puteri speciale, precum aceea de a încetini timpul, de a paraliza inamicii sau a-i arunca la distanță folosind o undă de șoc. Viața personajului se reface automat, câtă vreme el se ferește de gloanțe, după cum se vede și în video review. Distracția adevărată începe în multiplayer, care permite sesiuni de gaming cu 12 oameni simultan în moduri ca Instagib, Deathmatch, Capture the Flag și multe altele. Veți observa că unele jocuri în multiplayer sunt cam nedrepte, mai ales pentru începători.

Adversarii voștri pot avea deja mașinuțe de teren și roboți, în vreme ce voi porniți doar cu un pistol, dar puteți evolua, câștiga puncte și cumpăra noi armuri și upgrade-uri. De la noi acest joc primește nota 9.5 din 10 și vi-l recomandăm cu mare căldură (pe forum discutăm aici)!

Link download aici.