Sky Review (Allview V2 Viper): încă un hit one tap de la Ketchapp, doar că acum cu atmosferă mai bună (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 656 ori
<b>Sky Review (Allview V2 Viper): încă un hit one tap de la Ketchapp, doar că acum cu atmosferă mai bună (Video)</b>Sky este unul dintre cele mai noi jocuri ale celor de la Ketchapp, &icirc;ncă un titlu de gen one ţap, pe care l-am testat pe Allview V2 Viper. Acest telefon v-a fost oferit la concurs, iar jocul e disecat mai jos. Avem de-a face cu un pătrat care...

Sky este unul dintre cele mai noi jocuri ale celor de la Ketchapp, încă un titlu de gen one ţap, pe care l-am testat pe Allview V2 Viper. Acest telefon v-a fost oferit la concurs, iar jocul e disecat mai jos.

Avem de-a face cu un pătrat care trece printr-o lume mistică, adunând diferite monede şi sărind peste obstacole. Cu o apăsare pe ecran veţi face un salt, iar cu două apăsări consecutive un "double jump" şi trebuie să aveţi grijă la obstacolele din cale. Ketchapp se laudă că există 100 de combinaţii unice de aranjamente ale nivelelor şi ele sunt generate la întâmplare, deci nu veţi nimeri acelaşi tip de capcane de fiecare dată. Se schimbă și unghiurile de abordare ale acțiunii.

Pătratul vostru se poate multiplica, poate să îşi schimbe rutele şi trebuie să controlaţi mai multe pătrate odată după diviziune. Sky are o estetică plăcută, o muzică de fundal liniştitoare şi da senzaţia de combinaţie între Pacman şi platformer. Ideea este să faceţi un scor cât mai mare şi odată strânse 5000 de monede puteţi schimba pătratul cu un unicorn sau dragon de exemplu.

Acest joc este creat folosind Build Box, un tool de la Ketchapp care permite chiar şi celor ce nu ştiu să programeze să îşi construiască propriul joc. Îi acordăm lui Sky nota 8.2 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul actualizat al lui Allview V2 Viper, îl puteți afla de aici.

Review SKY, joc pentru Android, prezentat pe Allview V2 Viper

BLACK FRIDAY 2017! (Live Blogging)