The Tower Review (Chuwi Vi8): un soi de Jenga digital, dar mai rapid şi lipsit de atenție la detalii (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 563 ori
<b>The Tower Review (Chuwi Vi8): un soi de Jenga digital, dar mai rapid şi lipsit de atenție la detalii (Video)</b>Nu ştiu &icirc;n ce măsură a prins jocul Jenga la noi la romani, dar trebuie să fii obsedat de ordine şi precizie pentru a putea să &icirc;l joci la un nivel mai inalt. Un joc similar cu acela de a construi un turn din mici componente suprapuse e...

Nu ştiu în ce măsură a prins jocul Jenga la noi la romani, dar trebuie să fii obsedat de ordine şi precizie pentru a putea să îl joci la un nivel mai inalt. Un joc similar cu acela de a construi un turn din mici componente suprapuse e şi The Tower, testat de noi pe Chuwi Vi8.

Jocul vine de la Ketchapp, regele jocurilor casual şi arcade şi e gratuit in Play Store. Scopul său este de a suprapune etaje ale unui turn, cu fiecare etaj gravitând deasupra structurii deja construite. Ideea este să apăsaţi pe ecran la timp pentru ca structurile clădirii să se alinieze perfect, altfel veţi pierde puţin câte puţin din lăţimea clădirii şi etajele vor fi tot mai greu de aliniat din cauza subţirimii.

Puteți schimba baza de pornire, care se cumpără cu monedele obţinute şi veţi afla şi date de cultura generală despre cele mai înalte clădiri din lume ca bonus. Când ajungeţi la un nivel mai înalt va începe şi ploaia, care teoretic vă îngreunează misiunea şi aparent puteţi ajunge până în spaţiu la un moment dat. Acesta este un joc one tap care provoacă dependenţa şi puteţi cumpăra powerupuri, precum etaje avans sau o metodă de a dubla monedele obţinute.

Îi acordăm acestui titlu simplist nota de 8.1 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS. El e distractiv, dar riscă să devină plicticos după o serie de jucări.

Review The Tower, prezentat pe tableta Chuwi Vi8