Toby The Secret Mine Review (iPhone SE): o clonă reuşită de Limbo, fără pic de indicii, oh atât de necesare... (Video)

Autor:  | Publicat în:  Apple  Jocuri 1.100 ori
<b>Toby The Secret Mine Review (iPhone SE): o clonă reuşită de Limbo, fără pic de indicii, oh atât de necesare... (Video)</b>Sunt mare gamer pe iOS şi nu puteam rata un joc care promitea să fie noul Badland şi Limbo. E vorba despre Toby: The Secret Mine, lansat pe 14 aprilie şi testat pe iPhone SE. Jocul debuta pe Steam iniţial anul trecut şi abia apoi era portat pe iOS

Sunt mare gamer pe iOS şi nu puteam rata un joc care promitea să fie noul Badland şi Limbo. E vorba despre Toby: The Secret Mine, lansat pe 14 aprilie şi testat pe iPhone SE. Jocul debuta pe Steam iniţial anul trecut şi abia apoi era portat pe iOS.

El costă 5 dolari în App Store şi este un puzzle platformer cu influenţe serioase de Limbo şi de Nihilumbra. Mediile din joc sunt realizate de mână şi mediul e foarte ostil, plin de capcane, pericole şi creaturi întunecate. Toby urmăreşte o creatură cu ochi roşii, care fură săteni din localitatea sa. Pe aceştia îi găsim în cuşti şi îi putem salva.

Toby The Secret Mine

Controlul e simplu: înainte şi înapoi cu săgeţi dedicate şi mai avem şi un buton de jump şi unul pentru interacţiunea cu capcanele sau manetele. Totul e reprezentat sub formă de silueta neagră şi acea abordare alb/negru plus câteva nuanţe da farmec jocului. Toby: The Secret Mine nu e un joc uşor, mai ales când îl joci pe un iPhone cu ecran de 4 inch, din cauza faptului că e foarte uşor să apeşi pe buton greşit la momentul cheie.

Am apreciat muzica de fundal şi vibe-ul boem şi trist al lui Toby, care trece prin păduri, mine şi chiar munţi pentru a îşi duce cauza la capăt. Veţi muri de foarte multe ori, uneori total fără vină, pentru că jocul are zero tutoriale şi vă lasă să învăţaţi singuri tot. Vă veţi da seama singuri că anumite ziduri negre ascund peşteri şi cam cum se declanşează manetele şi puzzle-urile temporizate.

Avem puzzle-uri pe bază de laser, de greutate, pe bază de apă şi multe alte concepte. Atmosfera e selling point-ul clar al acestui joc, poate şi nivelul ridicat de dificultate şi capcanele inteligente, dar simt că se putea da mai multă substanţa poveştii. Şansele sunt mari să vă blocaţi la un punct şi să fiţi nevoiţi să apelaţi la un walkthrough. Eu am făcut-o...

Rămâne o experienţă de încercat, cam piperată la preţ totuşi. Nota este de 8.7 din 10 şi puteţi descărca jocul de aici pentru iOS, sau de aici pentru Android.

Prețul telefonului îl puteți afla de pe MarketOnline.ro.

Review Toby The Secret Mine, prezentat pe iPhone SE