The Walking Dead Review: cel mai bun joc pentru tableta, posibil cel mai bun joc al deceniului! (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 3.381 ori
<b>The Walking Dead Review: cel mai bun joc pentru tableta, posibil cel mai bun joc al deceniului! (Video)</b>The Walking Dead e un jos disponibil în acest moment pe consolă, PC și iOS și trebuie să vă spun din start că e un joc fantastic. El e practic un graphic novel, un soi de film pe care îl jucați în timp real și voi decideți ce se întâmplă...

The Walking Dead e un jos disponibil în acest moment pe consolă, PC și iOS și trebuie să vă spun din start că e un joc fantastic. El e practic un graphic novel, un soi de film pe care îl jucați în timp real și voi decideți ce se întâmplă mai departe. Acțiunea nu are nimic în comun cu serialul The Walking Dead, ci mai degrabă cu benzile desenate. Acest titlu e împărțit în episoade, 5 până acum, iar primul e disponibil gratuit în App Store.

Fiecare episod costa cam 4 euro, dar le puteți cumpăra pe toate la pachet pentru 14 euro. în fine, personajul principal este Lee Everett, un deținut de culoare care nu apucă să ajungă la închisoare deoarece este întrerupt drumul mașinii de poliție de zombii. Toată planeta este acum zombificata, iar zombii au infestat toate orașele. Lee se confruntă întâi cu polițistul care conducea mașina, apoi întâlnește o fetiță numită Clementine, cu care își va continua aventura de-a lungul celor 5 episoade. Ajungeți în orașe precum Macon, conduceți un tren către coastă, vizitați o fermă de canibali și multe alte locuri.

The Walking Dead

Mecanismul jocului implică să alegeți o replică dintre variantele oferite pentru personaj și asta într-un timp limită. Veți alege și între acțiuni, spre exemplu alegând fie să salvați un copil numit Duck, fiul unui companion al vostru de aventuri, Kenny, fie să îl salvați pe Shawn, băiatul unui fermier. Veți putea alege și dacă să ucideți sau nu un personaj și să alegeți dacă o salvați pe o fată, sau pe un băiat care v-a aparat până atunci. Puteți fi loial, puteți trăda, puteți experimenta toată gama de emoții umane în acest joc.

The Walking Dead

Există și momente de gameplay în care controlați personajul și rezolvați un puzzle, căutați obiecte care să vă ajute să treceți mai departe sau pur și simplu vă deplasați către un nou obiectiv. Jocul e foarte sângeros, uneori scârbos, iar limbajul e vulgar, deci nu e un joc pentru copii. Povestea e excelent scrisă și e completată de un voice acting perfect și o muzică tristă de vioară. Un joc de nota 11 din 10 pe care TREBUIE să îl jucați. Pentru iOS îl luați de aici.