Wild Blood Review - un super joc hack and slash pentru Android (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.901 ori
<b>Wild Blood Review - un super joc hack and slash pentru Android (Video)</b>Dacă tot am avut în teste Samsung Galaxy Note II de la Quickmobile.ro, am decis să cumpărăm si testam un joc care sună tare bine: Wild Blood. Produs de Gameloft, acest titlu costă 6.99 dolari și este fantastic! El ocupa aproximativ 2 GB spațiu de...

Dacă tot am avut în teste Samsung Galaxy Note II de la Quickmobile.ro, am decis să cumpărăm si testam un joc care sună tare bine: Wild Blood. Produs de Gameloft, acest titlu costă 6.99 dolari și este fantastic! El ocupa aproximativ 2 GB spațiu de stocare pe terminalul vostru și are o grafică foarte arătoasă. Hai să aflăm ce ne rezervă acest titlu.

Avem de-a face aici cu povestea regelui Arthur, a lui Merlin, Morgana și Lancelot. Acesta din urmă este protagonistul, care a căzut în dizgrație după ce s-a îndrăgostit de regina Guinevere, iar regele Arthur a început să îl urască, sub influența vrăjitoarei Morgana. Povestea este una medievală, pe bază de săbii, arcuri, vrăjitorii, castele și demoni. Aveți la dispoziție 10 capitole în modul single player și veți trece prin medii precum sate medievale, un castel bântuit sau grădinile din cer ale regelui Arthur.

Wild Blood Gameplay

Controlul se realizează cu un stick virtual în partea stângă a ecranului, în vreme ce mișcarea unghiului de cameră se realizează cu apăsarea în zona centrală a ecranului. în dreapta avem butonul de acțiune, cu care atacăm inamicii, plus câteva butoane pentru atacuri elementale, cu gheață, fulger sau foc. Există și un buton comun pentru sărituri și alergat, plus atac din fugă și puteți realiza și combo-uri. Lancelot va folosi o sabie de mari dimensiuni, două securi sau un arc drept armele sale, între care puteți alterna oricând doriți.

Wild Blood Android

Fiecare armă suporta upgrade-uri, ca și armura personajului și abilitățile sale. Totul se cumpără cu bănuți de aur, pe care îi adunați fie din cuferele răspândite în joc, fie din bătăliile purtate. Există peste 20 de feluri de inamici demonici, plus câte un boss la final de nivel. Veți avea și puzzle-uri, care implică o serie de bucăți de metal și o cheie, care trebuie aranjate într-o anumită ordine. și de parcă asta nu e de ajuns, exista și un mod multiplayer, cu lupte 4 contra 4, Team Deathmatch și Capture the Flag.

Wild Blood Joc Android

Aici veți lupta în echipe de 4 și vă veți fugări inamicii pe o hartă destul de vastă, într-o bătălie amuzanta pe "fraguri", dacă le putem spune așa. Grafica jocului este excepțională, aici aducându-și aportul tehnologia Unreal Engine. în ce privește sononizarea, veți auzi un soundtrack care amintește de Game of Thrones, deci o notă bună și aici. Wild Blood primește de la noi nota 9.5 din 10 și este un must buy din Google Play Store, de aici.

▶▶▶ Sony Xperia XZ1 la 2.591 lei ◀◀◀