Max Ammo Review (iHunt Freedom): shooter pe bază de swipe, nimic nou pe frontul de est (Video)

Autor:  | Publicat în:  iHunt  Jocuri 700 ori
<b>Max Ammo Review (iHunt Freedom): shooter pe bază de swipe, nimic nou pe frontul de est (Video)</b>Max Ammo este jocul pe care l-am testat pe telefonul iHunt Freedom şi un titlu destul de banal printre shooterele din ziua de azi. Lansat în octombrie 2015 şi disponibil gratuit in Play Store, jocul este un "two tap shooter", adică implica practic două..

Max Ammo este jocul pe care l-am testat pe telefonul iHunt Freedom şi un titlu destul de banal printre shooterele din ziua de azi. Lansat în octombrie 2015 şi disponibil gratuit in Play Store, jocul este un "two tap shooter", adică implică practic două apăsări pe ecran pentru control.

El a funcţionat fără cusur pe iHunt Freedom, telefon care vă este oferit la concurs Mobilissimo.ro. Creaţie a celor de la Mantis Shrimp, jocul are ceva din Space Marshals, dar schimba unghiul de filmare şi scade nivelul de dificultate. Facem swipe pentru a trece de la cover la cover şi trebuie să ne calculăm momentul ideal de a trage în reptilieni cu "şeriful" nostru stelar.

Review Max Ammo, joc Android prezentat pe telefonul iHunt Freedom

Grafica arată chiar bine având în vedere tipul de joc şi inamicii sunt animaţi excelent. Mai ales bătăliile cu boshii şi exploziile primesc efecte vizuale plăcute. Vom putea mânui o mitralieră, lansator de grenade şi multe alte arme, deblocabile pe măsură ce progresăm. Avem şi un sistem de PERKS puţin cam complex, cu fuziune între aceste atribute şi câte o serie de Perks asociate fiecărei arme sau armuri.

Sute de nivele sunt la dispoziţie aici, dar din păcate în ele faceţi mai mereu acelaşi lucru: câteva swipe-uri pentru a trece de la cover la cover şi tap pentru a trage. Nivelele durează mai puţin de 40 de secunde deseori. Am apreciat personajele inamice variate... şi cam atât. Există şi timere pentru a construi armele, se pare. Îi acordăm lui Max Ammo o notă de 8 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul actualizat al telefonului, îl puteți afla de aici.

Review Max Ammo, joc Android prezentat pe telefonul iHunt Freedom