My 2 cents: Telefonul Dorel și Izabella: la două extreme ale advertisingului românesc

Autor:  | Publicat în:  Opinii 1.340 ori
<b>My 2 cents: Telefonul Dorel și Izabella: la două extreme ale advertisingului românesc</b>Ultima săptămână a fost marcată de două fenomene de PR/advertising, cu două nume cum nu se poate mai diferite: Dorel și Izabella. Pe de o parte avem ideea năstrușnică a celor de la Utok de a-și numi telefonul din gama "rugged" Dorel, pentru a...

Ultima săptămână a fost marcată de două fenomene de PR/advertising, cu două nume cum nu se poate mai diferite: Dorel și Izabella. Pe de o parte avem ideea năstrușnică a celor de la Utok de a-și numi telefonul din gama "rugged" Dorel, pentru a semnala utilizarea sa de către muncitori, numiți neaoș "Dorel" și pe de altă parte avem viralul cu Izabella. E deja clar că e vorba despre o campanie Radio Zu și un soi de petrecere/concert, la care au dat attend și vedete.

Pentru cei care nu știu, e vorba despre o fată de 11 ani din Constanta, care ar fi creat un eveniment pe Facebook cu ocazia zilei sale de naștere, dar apoi lucrurile au degenerat și s-a trezit cu zeci de mii de oameni care participă la eveniment. Fată face 12 ani pe 14 martie și au apărut o tone de meme-uri și virale legate de Izabella. Bănuiesc că la final fie se confirma teoria cu Radio Zu, fie e vorba de un produs alimentar, parfum, telefon, sau cine știe ce altă campanie.

Suntem la două capete ale PR-ului, cu un mod murdar și ascuns de a promova un produs, cu ascunzișuri și o abordare puerilă, iar la celălalt capăt avem pur și simplu 5 litere ale unui nume, care vor stârni viralitate imediat. Care vi se pare o campanie mai bună și mai ales mai decentă?

⚡ Avem 3 telefoane de dat celor care ghicesc ora la care dă startul eMAG promoției de Black Friday în 2018 (detalii AICI).
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×