Chiar dacă începutul acestui an ne-a adus câteva noi smartwatch-uri cu Android Wear, se pare că publicul nu a fost pe atât de impresionat pe cât se aștepta inițial. Informații sosite astăzi din partea Tizen Experts ne aduc la cunoștiință faptul că în acest prim trimestru al anului 2017, smartwatch-urile cu Tizen OS au fost mai populare decât purtabilele ce rulează sistemul de operare Google Android Wear.
Deși diferența este de doar 1%, este interesant de văzut că Tizen OS se prezintă chiar bine în segmentul smartwatch, asta ținând cont de faptul că pe piață avem la vânzare doar câteva modele ce adoptă acest OS, ele provenind doar din partea sud-coreenilor de la Samsung, cei care dețin și platforma software de altfel.
Așa cum se poate remarca, Apple Watch a fost și în trimestrul întâi din 2017 cel mai ales smartwatch de către public, având o cotă de piață de 57%. Următoarele cele mai populare ceasuri inteligente achiziționate în T1 2017 au fost cele cu Tizen OS cu 18% cotă de piață, in vreme ce produsele cu Android Wear la bord au înregistrat 18%.