Pică întreg segmentul? Piaţa smartwatch e în scădere cu 51.6% în trimestrul 3, conform studiilor IDC

Autor:  | Publicat în:  Smartwatch  Studii 868 ori
<b>Pică întreg segmentul? Piaţa smartwatch e în scădere cu 51.6% în trimestrul 3, conform studiilor IDC</b>Conform celui mai nou raport marca IDC, piața smartwatch este în scădere cu 51.6% față de aceeași perioadă a anului trecut, cifre destul de importnate care trebuie a fi luate în seamă de către producătorii de purtabile. Aflăm faptul că în acest moment

Se pare că purtabilele nu au chiar un an bun, lucru confirmat şi de livrările din trimestrul 3 din 2016. Studiul IDC dezvăluie o scădere cu 51.6% a întregii pieţe smartwatch, pe măsură ce producătorii se adaptează la noul peisaj.

Piata smartwatch-uri

Datele IDC indică faptul că au fost livrate 2.7 milioane de unităţi în ultimele 3 luni, clar mai puţin decât cele 5.6 milioane de unităţi din aceeaşi perioadă a anului trecut. Scăderea e importantă, dar aduce şi o premieră: e perioada când Apple Watch a ajuns la toţi retailerii după ce a fost disponibil la nivel limitat, în special online.

De asemenea Apple Watch de generaţie a doua s-a vândut doar în ultimele 2 săptămâni din trimestrul 3, deci nu a avut timp să aibă impact. Apple rămâne pe primul loc în zona smartwatch, cu 1.1 milioane de modele livrate în Q3 şi o cotă de piaţă de 41.3%. Pe locul 2 se afla Garmin, cu cota de piaţă de 20.5% şi 0.6 milioane de unităţi livrate, apoi Samsung, cu 14.4% şi 0.4 milioane de unităţi.

Cumva Lenovo a ajuns pe 4, probabil datorită lui Moto 360, apoi vin Pebble şi alte branduri. O mică revitalizare a segmentului e posibilă în perioada Black Friday şi a sărbătorilor de iarnă totuşi, dar smartwatchurile par în cele din urmă să nu fi prins la public aşa cum se sconta.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×