CEL.ro își lansează propria platformă Marketplace prin care ceilalți comercianți își pot vinde produsele

Autor:  | Publicat în:  Retaileri 837 ori
<b>CEL.ro își lansează propria platformă Marketplace prin care ceilalți comercianți își pot vinde produsele</b>Urmând exemplul celor de la eMAG, iată că și Cel.ro își deschide un Marketplace propriu, platformă pe care va invita ceilalți comercianți de pe piața locală să își vândă produsele. Câștigul Cel.ro în cazul de față constă în obținerea de procente

Prin intermediul unui comunicat de presă, magazinul online CEL.ro ce este gestionat de către compania Corsar Online ne anunță de faptul că începând cu luna martie a acestui an a fost lansată o platformă de tip marketplace. Fix ca în cazul platformei marketplace deținute de eMAG și în cazul de față scopul este acela de a permite altor comercianți listarea produselor spre vânzare pe site-ul propriu.

Se afirmă că lansarea platformei marketplace este un proiect pe care echipa CEL.ro l-a creat pentru a veni în sprijinul clienților magazinului online, principalul obiectiv fiind acela de a oferi consumatorilor o gamă variată de categorii și produse. Ca noutăți pe site-ul CEL.ro avem de astăzi categoriile Fashion, Home&Deco, Bricolaj, respectiv accesorii

Potrivit informațiilor incluse în comunicat, CEL.ro are peste 2 milioane de vizitatori și noua platformă se adresează atât magazinelor online sau offline, cât și importatorilor sau producătorilor. Până în prezent sunt înscriși 200 furnizori și sunt listate peste 70.000 produse, iar ca avantaje pentru partenerii se menționează accesul la un număr mult mai mare de potențiali cumpărători fără investiții suplimentare în marketing, programare sau logistică, cât și lipsa unor costuri fixe, partenerul plătind doar un comision când un client face o achiziție. 

Din primele estimări, retailerul CEL.ro susține că platforma marketplace va genera 25% din totalul vânzărilor în prima jumătate a anului 2018. Anul trecut magazinul online a avut o cifră de afaceri de 59 milioane de euro și 2,7 milioane de comenzi procesate, cu mențiunea că vizitele de pe mobil au crescut cu 50% față de anul trecut și ajung la 58% din totalul vizitelor de pe site. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×