Facebook testează reclame integrate în clipurile postate în reţeaua sa, oferind creatorilor de conţinut 55% din profit

Autor:  | Publicat în:  Facebook 1.068 ori
<b>Facebook testează reclame integrate în clipurile postate în reţeaua sa, oferind creatorilor de conţinut 55% din profit</b>Facebook a făcut o mutare curajoasă azi, una menită să atace direct YouTube. Reţeaua lui Zuckerberg a pornit testarea unui sistem care întrerupe clipurile on demand, pentru a afişa o reclamă. 55% din profiturile obţinute se duc la creatorii de conţinut.

Facebook a făcut o mutare curajoasă azi, una menită să atace direct YouTube. Reţeaua lui Zuckerberg a pornit testarea unui sistem care întrerupe clipurile on demand, pentru a afişa o reclamă. 55% din profiturile obţinute se duc la creatorii de conţinut.

Facebook păstrează 45% din banii care vin de la partenerii ce afişează reclame astfel. FB ar putea câştiga noi parteneri astfel şi marii creatori de conţinut pe YouTube ar putea să se mute pe reţeaua de socializare. Publisherii vor alege unde să includă reclamele, dar trebuie să treacă măcar 20 de secunde din clip înainte de a putea posta un "ad" şi distanţa între reclame trebuie să fie cel putin 2 minute.

Facebook testează reclame integrate în clipurile postate în reţeaua sa, oferind creatorilor de conţinut 55% din profit

Paginile şi profilurile din SUA cu cel puţin 2000 de followeri şi care au atins cel puţin 300 de persoane care au privit un video live vor avea voie să includă aceste "Ad breaks". După cel puţin 4 minute de transmisiune live către 300 de utilizatori vi se va propune opţiunea "You can take an ad break", apăruta în zona comentariilor live.

Periscope a început la rândul său să încheie sponsorizări cu celebrităţile, dar ar putea pierde clienţi cu această ocazie, iar YouTube ar putea pierde din vloggerii faimoşi. Până acum Facebook afişa reclame video fie drept clipuri related după ce vizualizaţi unul, fie ca postări în feed. Noile reclame vor schimba şi felul în care arată conţinuturile, creatorii optând poate pentru a păstra cea mai bună parte a clipului pentru după reclamă, ca serialele TV de altfel.

⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×