Utilizatorii Facebook din România nu vor mai fi agasaţi de titluri clickbait, filtrate începând din această săptămână

Autor:  | Publicat în:  Facebook 1.377 ori
<b>Utilizatorii Facebook din România nu vor mai fi agasaţi de titluri clickbait, filtrate începând din această săptămână</b>Încă de la bizarele alegeri din SUA şi toată campania de Fake News din jurul său, Facebook a promis că va lua măsuri împotriva ştirilor false, panicarde şi a clickbait-ului. Acum aflăm că această campanie şi măsurile aferente ajung şi în România.

Încă de la bizarele alegeri din SUA şi toată campania de Fake News din jurul său, Facebook a promis că va lua măsuri împotriva ştirilor false, panicarde şi a clickbait-ului. Acum aflăm că această campanie şi măsurile aferente ajung şi în România.

În această săptămână Facebook a început să pună în aplicare un mecanism de filtrare şi selecţie pentru publicaţiile care nu sunt de încredere şi fac abuz de titluri bombastice şi mincinoase. Începând din ultimele 24 de ore ar trebui deja să începem să vedem mai puţine titluri cu "Intra aici...", "Nu o să îţi vină să crezi" sau "Rămâi prost dacă...".

În afară de postările în limba română, noile metode vor afecta şi postările în turcă, rusă, bulgara, greacă şi hindi. Toate aceste modificări vin în urma feedbackului din partea utilizatorilor Facebook. Aceştia au protestat contra conţinuturilor false, eronate, mincinoase şi senzaţionaliste. Toate acestea pot fi considerate lejer spam.

Totul vine ca urmare a modificărilor la nivel de News Feed, care reduc numărul de afişări pentru postările din surse ce abuzează de clickbait şi prezintă informaţii false sau exagerate. Afectate sunt titlurile care distorsionează informaţia, omit intenţionat detalii şi încearcă să facă utilizatorul să dea click pe titlu. Avem şi titlurile care folosesc limbaj senzaţional pentru a exagera un eveniment normal.

Cine are nelămuriri găseşte aici recomandările Facebook cu privire la conţinutul publicat. Bine că a ajuns Cristiano la Juventus, altfel se golea Facebook de ştiri cu el la cum au publicaţiile sportive de la noi mania de a pune titluri clickbait...

Sursa foto: Paginademedia

❗ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×