Veștile referitoare la evoluția vânzărilor înregistrate pe piața tabletelor continuă să vină, astăzi din partea celor de la Strategy Analytics. Un nou raport realizat de către aceștia ne devăluie faptul că în primul trimestru din acest an au fost comercializate un număr de 46.7 milioane de tablete la nivel global.
Din acest studiu aflăm că Microsoft a vândut 1.1 milioane de tablete în această perioadă de 3 luni, fiind vorba desigur despre modele Surface hibrid. Pe fondul unor prețuri mai mari practicate, compania IT a obținut venituri totale în valoare de 950 milioane de dolari din urma modelelor comercializate.
Vedem în graficul de mai sus că Apple a obținut o cotă de piață de 39% în acest prim trimestru, pe când Samsung s-a clasat pe locul cu numărul 2 cu un procent de 16%. Topul este completat de către Microsoft cu o cotă de piață de 8%. Sub acest nivel se află următoarele companii: Lenovo - 5%, Huawei - 3%, alți producători - 21%.