11.000 de SMS-uri cu scuze de la British Airways

1.054 ori

Dupa probleme recente ale celebrului Terminal 5 al aeroportului londonez Heathrow, conducerea sa a decis sa trimita scuze tuturor persoanelor afectate de intarzierile zborurilor prin intermediul SMS-urilor. 11.000 de mesaje text mai exact, primite de...

Dupa probleme recente ale celebrului Terminal 5 al aeroportului londonez Heathrow, conducerea sa a decis sa trimita scuze tuturor persoanelor afectate de intarzierile zborurilor prin intermediul SMS-urilor.

British Airways isi cere scuze

11.000 de mesaje text mai exact, primite de persoanele ale caror zboruri au fost anulate sau au intarziat mult. In cadrul acestor SMS-uri era explicata situatia aeroportului si motivele pentru care astfel de probleme exista. Nu exista multe companii in lume care ar proceda astfel si avem o presimtire ca Tarom n-ar fi trimis mesaje clientilor sai. Intrebarea este daca respectivele persoane au primit mesajele in timp ce se aflau in alt avion, de vreme ce autoritatile UE au aprobat recent serviciile de telefonie in timpul zborului cu avionul.

Traficul de SMS-uri al British Airways, administrat de catre Incentivated a crescut enorm in ultima vreme, pe masura ce problemele aeroportului Heathrow s-au amplificat. Compania foloseste regulat serviciul, disponibil in numeroase limbi de circulatie internationala, la nivel global, amintindu-le pasagerilor sa isi rezerve bilete si oferind update-uri despre zboruri.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×