Allview a anunţat rezultatele financiare înregistrate la finalul anului 2019 şi oferă detalii despre noua strategie, extinderea portofoliului de produse şi creşterea vânzărilor de pe pieţele externe. Compania Visual Fan S.R.L, deţinătoarea brandului Allview a anunţat rezultate financiare de 86 de milioane de lei pentru 2019, o creştere de 14% faţă de anul precedent.
Creşterea se datorează schimbărilor de strategii, pe principiul SMARTERS, aplicată pe toate liniile de produse. În 2019 compania s-a aliniat trendului ascendent al pieţei şi a raportat un profit net de 1.8 milioane de lei, în creştere cu 11% faţă de anul anterior. Veniturile au depăşit 86 de milioane de lei, un salt cu 14% faţă de 2018. Printre mutările făcute de braşoveni s-au numărat eforturi de eficientizare a operaţiunilor, implementarea de noi strategii de dezvoltare concentrate pe clienţi, dar şi o gestionare mai bună a portofoliului de produse.
Printre lansările importante de anul trecut se numără cea a seriei de telefoane Soul X6. Allview Soul X6 Xtreme a avut o lungă perioadă de teasere şi a apărut şi la MWC 2019. De asemenea anul trecut, Allview şi-a dezvoltat linia de asamblare şi a intrat pe piaţa smart TV cu modele cu Android TV şi Google Assistant la preţ foarte bun. În acelaşi timp a fost extinsă linia de tablete interactive cu diagonale mari (17 inch) şi lansate noi notebook-uri ultramobile cu procesoare Qualcomm şi Windows.
Consolidarea business-ului a fost susţinută de vânzările înregistrate pe pieţele externe, în creştere cu 58% faţă de anul anterior şi ajungând la 5.3 milioane de lei. Pentru 2020, compania are previziuni de continuare a creşterii, în ciuda efectelor pandemiei. Prima jumătate a anului 2020 a adus deocamdată o scădere a veniturilor cu 5%, în special în starea de urgenţă.
Până la final de an există totuşi o şansă de a recupera decalajul. La nivelul liniilor de produse s-au menţinut vânzările de telefoane, iar categoriile de laptopuri, tablete şi televizoare au înregistrat creştere.