Vodafone România a anunţat astăzi rezultatele financiare pentru ultimul an fiscal, cel 2019/2020, încheiat pe 31 martie 2020. Aceste rezultate sunt evident influenţate de către achiziţia UPC România, încheiată la 31 iulie 2019 şi includ şi cifrele raportate de UPC România.
De la achiziţia UPC, baza consolidată de clienţi cu servicii fixe broadband a crescut cu 18.000, atingând o valoare de 702.000 clienţi. Veniturile totale ale Vodafone România pe ultimul an fiscal sunt de 905 milioane de euro, un salt important de la cei 715.3 milioane de euro din anul fiscal anterior. La final de an fiscal 2018/2019 Vodafone avea 9.749.664 clienţi, iar odată cu preluarea UPC a sărit pragul de 10 milioane.
ARPU Mobil a fost de 5.1 euro, cu 0.2% mai mic decât cel din anul anterior. ARPU înseamnă Average Revenue per User, adică "Venitul mediu per utilizator", deci câţi bani aduce un utilizator în medie pe lună sau an, în funcţie de metricii companiei. Vodafone s-a concentrat mult în ultima vreme pe sprijinirea societăţii româneşti în context de pandemie, prin oferirea accesului la educaţie online, donaţii semnificative şi sprijin pentru instituţiile medicale şi cele ale statului.
În ultimul an financiar Vodafone a avut numeroase proiecte noi, inclusiv inaugurarea primei reţele 5G din ţară, cu acel eveniment special pe bază de hologramă a unui concert cu Adi Despot. Odată cu achiziţia UPC, Vodafone a lansat şi prima ofertă comercială convergentă la începutul toamnei trecute. Printre proiectele lansate în 2020 se număra lansarea serviciilor eSIM de săptămâna trecută, dar şi a platformei Împreună Suntem Mai Puternici, care ne-a adus concerte şi piese de teatru de 1 mai pe o platformă dedicată.