Compania patronată până în 2011 de către Steve Jobs a ajuns a fi poziționată drept cel mai puternic brand din 2011 într-un top alcătuit de către Davis Brand Capital - principalul său obiect de activitate este strategia în marketing.
IBM a prins poziția a doua, după ce a fost pe primul loc în 2009 și 2010. Apple se clasase pe 12 în 2009, pe 7 în 2010. Davis Brand Capital alcătuiește un top 25 global în funcție de cinci elemente: valoarea brandului, performanță și competitivitate, puterea de inovație, impact social și cultură a companiei.
Brand | 2011 | 2010 |
Apple | 1 | 7 |
IBM | 2 | 1 |
Microsoft | 3 | 3 |
4 | - | |
HP | 5 | 2 |
Avansul Apple se datorează și succesului înregistrat cu iPhone și iPad. Tableta Apple domină în nișa sa cu peste 50% din piață, iar iPhone a dus Apple pe primul loc în Q4 2011 pentru vânzarea de telefoane inteligente, depășind pe Samsung la mustață.