Apple depășește IBM Într-un top al brandurilor pe 2011

817 ori
<b>Apple depășește IBM Într-un top al brandurilor pe 2011</b>Compania patronată până în 2011 de către Steve Jobs a ajuns a fi poziționată drept cel mai puternic brand din 2011 într-un top alcătuit de către Davis Brand Capital - principalul său obiect de activitate este strategia în marketing. &nbsp; IBM...

Compania patronată până în 2011 de către Steve Jobs a ajuns a fi poziționată drept cel mai puternic brand din 2011 într-un top alcătuit de către Davis Brand Capital - principalul său obiect de activitate este strategia în marketing.

IBM a prins poziția a doua, după ce a fost pe primul loc în 2009 și 2010. Apple se clasase pe 12 în 2009, pe 7 în 2010. Davis Brand Capital alcătuiește un top 25 global în funcție de cinci elemente: valoarea brandului, performanță și competitivitate, puterea de inovație, impact social și cultură a companiei.

Brand20112010
Apple17
IBM21
Microsoft33
Google4-
HP52

Avansul Apple se datorează și succesului înregistrat cu iPhone și iPad. Tableta Apple domină în nișa sa cu peste 50% din piață, iar iPhone a dus Apple pe primul loc în Q4 2011 pentru vânzarea de telefoane inteligente, depășind pe Samsung la mustață.

⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×