Apple depășește IBM Într-un top al brandurilor pe 2011

Autor:  | Publicat în:  Financiare 741 ori
<b>Apple depășește IBM Într-un top al brandurilor pe 2011</b>Compania patronată până în 2011 de către Steve Jobs a ajuns a fi poziționată drept cel mai puternic brand din 2011 într-un top alcătuit de către Davis Brand Capital - principalul său obiect de activitate este strategia în marketing. &nbsp; IBM...

Compania patronată până în 2011 de către Steve Jobs a ajuns a fi poziționată drept cel mai puternic brand din 2011 într-un top alcătuit de către Davis Brand Capital - principalul său obiect de activitate este strategia în marketing.

IBM a prins poziția a doua, după ce a fost pe primul loc în 2009 și 2010. Apple se clasase pe 12 în 2009, pe 7 în 2010. Davis Brand Capital alcătuiește un top 25 global în funcție de cinci elemente: valoarea brandului, performanță și competitivitate, puterea de inovație, impact social și cultură a companiei.

Brand20112010
Apple17
IBM21
Microsoft33
Google4-
HP52

Avansul Apple se datorează și succesului înregistrat cu iPhone și iPad. Tableta Apple domină în nișa sa cu peste 50% din piață, iar iPhone a dus Apple pe primul loc în Q4 2011 pentru vânzarea de telefoane inteligente, depășind pe Samsung la mustață.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×