Blood & Glory: Legend Review - un joc atractiv cu gladiatori, poveste evoluată, inamici și arme mai variate decât predecesorul (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 3.270 ori
<b>Blood & Glory: Legend Review - un joc atractiv cu gladiatori, poveste evoluată, inamici și arme mai variate decât predecesorul (Video)</b>Blood & Glory de la Glu Mobile a făcut furori pe Android și iOS, mai ales că este un joc de acțiune cu gladiatori și e și gratuit pe Android. Acum Glu a scos continuarea să și anume Blood & Glory: Legend, care ne aduce o hartă cu lupte, o poveste...

Blood & Glory de la Glu Mobile a făcut furori pe Android și iOS, mai ales că este un joc de acțiune cu gladiatori și e și gratuit pe Android. Acum Glu a scos continuarea să și anume Blood & Glory: Legend, care ne aduce o hartă cu lupte, o poveste închegată a gladiatorului nostru și mai multe arme și inamici. Am realizat un video review pentru acest joc, testându-l pe tableta Samsung Galaxy Note 10.1.

Jocul este în continuare gratuit și ocupa câteva sute de MB în memoria terminalului Android. Din start ne întâmpină filmulețe tip comic book, care spun povestea gladiatorului nostru. înainte de fiecare luptă avem parte de un scurt cutscene & provocare la luptă din partea rivalilor, care includ acum și personaje feminine și giganți. Grafică arata fantastic, iar iluminarea și fizica jocului sunt excelente. Rețineți acest joc nu este un unul de acțiune liberă, ci îngrădită, fiind limitați la o serie de comenzi de luptă/parare/evitare turn-based, cam ca la Infinity Blade.

Blood & Glory: Legend

Veți putea folosi poțiuni și amulete, acestea din urmă oferind diferite bonusuri în procente în timpul luptei. Pe măsură ce progresați câștigați bani, cu care cumpărați noi scuturi, macete, topoare, armuri, poțiuni și alte upgrade-uri. Câștigat și experiență și vă creșteți nivelul personajului, iar la fiecare creștere în nivel veți distribui puncte la apărare, viața sau atac. Jocul este atractiv și mănâncă ore bune, mai ales că aveți la dispoziție zeci de lupte și inamici destul de buni.

Blood & Glory: Legend

Ideea este aici fie să parați, fie să puneți scutul la înaintare, fie să evitați o lovitură, prinzând apoi inamicul descoperit și atacându-l prin swipe cu degetul pe ecran. Aveți și lovituri speciale sau Glorious Strike, după o parare bună și un contraatac excelent. Dacă vă plac luptele cu gladiatori și genul acesta de jocuri, vă recomandăm Blood & Glory: Legend cu multă căldură. îi acordăm o notă de 9 din 10.

Jocul il descarcati de aici.