Campania de reduceri “Revoluția prețurilor” organizată de eMAG devine al doilea cel mai de amploare eveniment de shopping după BlackFriday

Autor:  | Publicat în:  Reduceri 997 ori
<b>Campania de reduceri &ldquo;Revoluția prețurilor” organizată de eMAG devine al doilea cel mai de amploare eveniment de shopping după BlackFriday</b>Iată că după ce a debutat în această dimineață, evenimentul de shopping &ldquo;Revoluția prețurilor&rdquo; organizat de către eMAG a înregistrat în doar 5 ore vânzări de 7 milioane de lei, aceasă cifră reprezentând un procent de aproape...

Iată că după ce a debutat în această dimineață, evenimentul de shopping “Revoluția prețurilor” organizat de către eMAG a înregistrat în doar 5 ore vânzări de 7 milioane de lei, aceasă cifră reprezentând un procent de aproape trei ori mai mare comparativ cu valoarea totală obținută într-o zi obișnuită.

Aflăm că în primele 5 ore de la deschiderea ofertei de reduceri au fost plasate 13.000 de comenzi, o treime dintre acestea fiind efectuate de pe mobil. De asemenea, la ora 12:00 pe site-ul eMAG se aflau 40.000 de vizitatori. Printre produsele aflate în topul vânzărilor se numără cele IT, cosmeticele și produsele pentru copii.

Violeta Luca, Vicepreședinte și Director executiv eMAG declară că acest eveniment de shopping a depășit așteptările, acesta fiind al doilea eveniment ca amploare după BlackFriday. în primele 5 ore au fost vândute peste 2.000 de tablete la 99 lei, 1.500 de telefoane mobile și peste 300 de parfumuri.

Aceste reduceri vor continua până pe data de 27 iunie, iar printre produsele încă aflate în stoc se mai regăsește LG G2 - 1.469 lei, Samsung Galaxy S5 - 2.499 lei, Nokia Lumia 520 - 379 lei, sau tableta Google Nexus 7 (2012) la un preț de doar 399 lei.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×