Orange România anunță rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2020: cifra de afaceri scade cu 2.9%, dar numărul de clienți crește

1.909 ori
<b>Orange România anunță rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2020: cifra de afaceri scade cu 2.9%, dar numărul de clienți crește</b>Grupul Orange a anunţat astăzi rezultatele financiare pe primul trimestru din 2020, iar Orange România, filială locală a dezvăluit la rândul său performanţele financiare pe primele 3 luni ale anului. E vorba despre trimestrul

Grupul Orange a anunţat astăzi rezultatele financiare pe primul trimestru din 2020, iar Orange România, filială locală a dezvăluit la rândul său performanţele financiare pe primele 3 luni ale anului. E vorba despre trimestrul încheiat pe 31 martie 2020, interval în care Orange România a avut o cifră de afaceri de 257.4 milioane de euro.

Această cifră de afaceri este în scădere cu 2.9% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2018, pe fondul vânzărilor moderate de echipamente. Scăderea s-a resimţit în special în luna martie, din cauza crizei generate de pandemia Covid-19. Pe 31 martie 2020 Orange România oferea servicii mobile, TV şi fixe pentru 10.768.700 clienţi, în creştere cu 1% faţă de trimestrul întâi din 2019. Serviciile fixe au înregistrat o creştere faţă de trimestrele anterioare, iar serviciu de televiziune prin cablu şi satelit Orange Home TV număra la final de trimestru peste 538.000 de clienţi, în creştere cu 4% faţă de T1 2019.

Serviciile fixe broadband ajungeau la 362.900 de clienţi, în creştere cu 20% faţă de T1 2019. Orange a investit masiv în infrastructură, ducând conectivitatea 4G+ la 443 de noi localităţi şi oraşe din ţară, acoperind un număr extra de 170.000 de locuitori. Aflaţi că la final de lună martie, 53.86% din populaţia ţării avea acces la viteze 4G+. Şi prezenţa 4G a fost extinsă, iar acest serviciu acoperea 98.63% din populaţia ţării şi 100% din cea urbana.

Clienţii au consumat mai multe date mobile în T1 2020, cu o creştere de 39% faţă de anul trecut. Luna martie a contribuit în special la creştere din cauza pandemiei. În ianuarie Orange România a extins şi reţeaua sa 5G în două noi locaţii din ţară şi anume Braşov şi Poiana Braşov. Ne amintim de acele locaţii pentru că ele au inaugurat conectivitate 4G în ţara noastră cu ani buni în urmă. Serviciile 5G erau deja disponibile din noiembrie 2019 şi în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Otopeni şi Voluntari.

Orange şi-a extins la început de 2020 şi reţeaua de fibră optică proprie, disponibilă în peste 50 de localităţi. A crescut şi serviciul financiar mobil al operatorului, Orange Money. În februarie a primit o opţiune de transferuri valutare în aplicaţia mobilă, în 18 valute. Numărul său de utilizatori a crescut cu 50% în T1 2020 faţă de T1 2019.

Tot în acest an Orange a lansat primul sau abonament 100% digital, Orange Yoxo, complet configurabil de către utilizatori şi fără a fi nevoie să mergi la magazin. Compania şi-a oferit susţinerea în contextul dificil al pandemiei Covid-19, cu donaţii de 400.000 de euro, susţinerea infrastructurii pentru un nou spital din Bucureştii Noi, dar şi sute de pachete cu telefoane şi resurse nelimitate pentru medicii din linia întâi.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×