Spy Shop Black Friday 2017

Digital Marketing Forum: 300 de impatimiti new media, Dacia cel mai proeminent brand romanesc

Autor:  | Publicat în:  știri diverse 1.302 ori
<b>Digital Marketing Forum: 300 de impatimiti new media, Dacia cel mai proeminent brand romanesc</b>Cu cateva zile in urma (in perioada 26-27 februarie) a vut loc evenimentul Digital Marketing Forum, cel mai important de acest gen, dedicat comunicarii in new media. La Digital Marketing Forum au participat peste 300 de persoane, evenimentul fiind...

Cu cateva zile in urma (in perioada 26-27 februarie) a vut loc evenimentul Digital Marketing Forum, cel mai important de acest gen, dedicat comunicarii in new media.

La Digital Marketing Forum au participat peste 300 de persoane, evenimentul fiind organizat de Evensys, in parteneriat cu OgilvyInteractive si MEC Interaction, iar sponsorii fiind Voxline, Think Digital si Netopia. In cadrul forumului, au luat cuvantul specialisti locali si profesionisti internationali ai new media, cum ar fi Julian Smith (Director of Digital Insight & Research, MEC Interaction EMEA, divizie a retelei globale Mediadge:cia), Alex Karageorgies (Sales Director, Thinkdigital) sau Alain Hereaux (Presedinte, IAB Europe).

In cadrul lui Digital Marketing Forum au fost prezentate si rezultatele unui studiu realizat de Evensys si Gemius, cu scopul de a analiza perceptia utilizatorilor online din Romania asupra brandurilor vizibile pe piata autohtona. Aceasta a doua editie a studiului a aratat faptul ca branduri gen Nokia, Coca-Cola sau Google sunt cele mai vizibile marci internationale in tara noastra.

Pe prima pozitie, in topul brandurilor romanesti se afla Dacia, sondajele care au ajutat la intocmirea acestor clasamente fiind realizate in randul utilizatorilor online timp de 2 saptamani.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×