Google folosește Hangouts pentru a oferi sfaturi clienților ce vor să cumpere un terminal Nexus

Autor:  | Publicat în:  Google 430 ori
<b>Google folosește Hangouts pentru a oferi sfaturi clienților ce vor să cumpere un terminal Nexus</b>Dacă la Apple Store avem angajații numiți "Genius", care vă oferă sfaturi utile despre produse, Google a decis să ofere un serviciu similar, dar de această dată online. în 2013 Google extindea serviciul de video conferințe Hangouts și lansa...

Dacă la Apple Store avem angajații numiți "Genius", care vă oferă sfaturi utile despre produse, Google a decis să ofere un serviciu similar, dar de această dată online. în 2013 Google extindea serviciul de video conferințe Hangouts și lansa platforma comercială Helpouts, care contra cost oferea servicii, de la rețete la sfaturi tehnice. Ceva în genul lui Helpouts oferă Google acum, dar gratuit.

Gigantul motoarelor de căutare oferă acum posibilitatea de a realiza un chat video cu un angajat Google, care să ofere suport complet clientului care dorește să cumpere un terminal Nexus. Serviciul ar fi fost pornit în secret în noiembrie, dar doar sub formă de test. Serviciul amintește de atât de Genius Bar de la Apple, cât și de Amazon Mayday, care funcționa pe tabletele Kindle Fire HDX și Kindle Fire HDX 8.9, dar și pe Fire Phone.

Serviciul este activ între ora 6 dimineața și 6 PM (Ora Pacificului) și pentru a-l accesa, trebuie să navigați în Google Play Store, în categoria Devices. Apoi selectați iconul Help și dacă veți indica faptul că vreți să cumpărați un device, atunci veți avea opțiunea de a activa un apel video. Cei de la Tech Crunch au testat funcția și în doar câteva secunde a apărut o femeie zâmbitoare, care știa că clientul sună din UK și era gata să răspundă la orice întrebare legată de terminalele Nexus.

Cum vi se pare această idee?

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×