Noua reclamă Android merge pe tema emoției și a alăturărilor neobișnuite:

Autor:  | Publicat în:  Android 841 ori
<b>Noua reclamă Android merge pe tema emoției și a alăturărilor neobișnuite:</b>Cea mai bună metodă pentru a face reclamă la orice este să creezi un clip cu animale simpatice. Cu așa ceva nu se poate da greș niciodată... Asta a inteles și Google, când a realizat spotul de mai jos, care merge pe tema "împreună, dar nu la...

Cea mai bună metodă pentru a face reclamă la orice este să creezi un clip cu animale simpatice. Cu așa ceva nu se poate da greș niciodată... Asta a inteles și Google, când a realizat spotul de mai jos, care merge pe tema "împreună, dar nu la fel".

Astfel, vedem câini și pisici jucându-se împreună, o oaie și un elefant, un câine înotând cu un delfin sau un papagal furând paste pentru un câine. Pisicile deschid ușa pentru câini, iar un capibara sta pe carapacea unei țestoase, pentru că totul să se încheie cu un urs care se alintă cu un tigru. De la o companie care are ca motto "Don't be evil" nici nu ma așteptam la altceva, sincer să fiu.

Pe YouTube reclama se numește "Friends Furever", până și titlul reclamei fiind drăguț si facand aluzie la creaturi blanoase. Astfel de spoturi sunt mai degrabă create pentru a crește simpatia față de un brand, mai degrabă decât pentru a crește cota de piața deja uriașă a lui Android. E plăcut să mai vedem și altceva decât familii în jurul mesei, sau hipsteri pe bicicletă, cu Starbucks în mână în reclamele americane.

Cum vi se pare această reclamă și cât de adevărată este mantra "împreună, dar nu la fel" pentru Android?

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×