Huawei România a anunţat în această săptămână o nouă serie de oferte pentru utilizatorii produselor sale, care îi vor ajuta pe aceştia să rămână în siguranţă dacă au nevoie de service. Astfel, serviciul door to door devine gratuit pentru toate dispozitivele Huawei, chiar şi pentru cele care nu au garanţie. Avem detalii în articol despre întreaga ofertă.
Aflaţi că serviciile de înlocuire a ecranului sau a plăcii de bază beneficiază de o reducere de până la 30%. Nouă ofertă este gândită pentru a proteja utilizatorii de produse Huawei în această perioadă de izolare şi a îi ajută să stea acasă, dar şi să îşi rezolve eventualele defecţiuni. Huawei pune la dispoziţie şi un număr de WhatsApp pentru contact rapid în cazul în care aveţi nevoie de service. Încă de la început de lună martie Huawei lansa campania de extindere a garanţiei până pe 15 iunie la terminalele companiei, dar şi serviciul door to door.
Acum aflăm că între 27 aprilie şi 27 mai, Huawei oferă o reducere de până la 30% pentru serviciile de înlocuire a ecranului sau a plăcii de bază în centrele de service disponibile pentru utilizatori. Cele două componente cele mai importante de pe telefon au fost alese cu atenţie în cadrul campaniei, iar costurile de reparații au o reducere suplimentară, pentru a ajuta clienţii în această perioadă grea. Tot până pe 27 mai preluarea de la domiciliu a unui dispozitiv Huawei care are nevoie de asistență specialiştilor se face gratuit pentru toate dispozitivele Huawei, chiar şi cele ce nu sunt în garanţie.
Sunt acoperite telefoane, laptop-uri, tablete, ceasuri, routere şi modemuri. Puteţi solicita serviciul door to door fie prin linia telefonică de asistență Huawei, acum cu program prelungit, apelând numărul 0800.400.896 de luni până vineri între 09:00 şi 18:00 şi sâmbăta între 10:00 şi 17:00, fie pe WhatsApp la numărul 0755668877 pentru contact rapid. Există şi un serviciu VIP Huawei, pentru utilizatorii care doresc să crească potenţialul noilor dispozitive Huawei cât mai rapid.
Aici primiţi asistenţă pentru transfer de date, o experienţă completă de instalare a aplicaţiilor, configurarea unui terminal nou, cu ID Huawei şi spaţiu de stocare gratuit în cloud. Serviciile VIP se aplică telefoanelor cu App Gallery şi Huawei Mobile Services. Nu uitaţi şi de campania de extindere a garanţiei până pe 15 iunie 2020, dar şi de ponturile legate de igienizarea telefonului de aici.