Iată care este principala miza dintre lupta Apple vs. Google de a intra pe piața auto

Autor:  | Publicat în:  Statistici 876 ori
<b>Iată care este principala miza dintre lupta Apple vs. Google de a intra pe piața auto</b>&Icirc;n ultimul timp am tot observat faptul că din ce &icirc;n ce mai multe companii tech sunt interesate de domeniul auto, pe această temă fiind numeroase articole &icirc;mp&acirc;nzite pe web. Aparent, &icirc;n următorii 5 ani, domeniul auto va...

În ultimul timp am tot observat faptul că din ce în ce mai multe companii tech sunt interesate de domeniul auto, pe această temă fiind numeroase articole împânzite pe web. Aparent, în următorii 5 ani, domeniul auto va cunoaște o evoluție importantă, iar firmele tech sunt dornice de a-și face simțită prezența și în acest sector.

La ora actuală avem doar câteva firme ca și Apple, respectiv Google, companii ce caută o soluție pentru dominarea bordului auto prin soluții de infotainment. De asemenea, acești giganți lucrează și la automobile care se conduc singure. Din câte se pare, la mijloc se află o competiție foarte mare între companiile tech de pe piață, competiție a cărei miză sunt profiturile uriașe.

Și așa și este, detaliu pe care l-am aflat prin intermediul BI Intelligence. Aceștia estimau anul trecut că segmentul connected car valora anul trecut 400 miliarde dolari, o sumă ce depășește valoarea totală a pieței smartphone, PC și purtabile combinată. Tot aceeași companie dezvăluie că acest concept de mașină inteligentă are o creștere de 45% pe an, de 10 ori mai rapid decât piața auto.

Potrivit unui studiu, se estimează că în 75% din cele 92 milioane de automobile livrate global în 2020 vor avea conexiune la internet, lucru ce nu sună deloc rău.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×