Iată locul unde se repară sute de telefoane mobile pe zi în România: centrul de service al Orange România

Autor:  | Publicat în:  știri diverse 3.242 ori
<b>Iată locul unde se repară sute de telefoane mobile pe zi în România: centrul de service al Orange România</b>Pentru utilizatorul de r&acirc;nd, conceptul de garanţie şi reparaţie &icirc;nseamnă doar alergătura şi interacţiunea cu c&acirc;ţiva angajaţi ai unei companii, timp de c&acirc;teva minute sau zeci de minute. Ce urmează apoi nu ştim niciodată,...

Pentru utilizatorul de rând, conceptul de garanţie şi reparaţie înseamnă doar alergătura şi interacţiunea cu câţiva angajaţi ai unei companii, timp de câteva minute sau zeci de minute. Ce urmează apoi nu ştim niciodată, pentru că reparaţiile se întâmplă într-un service ascuns de privirile noastre. Ei bine, centrul de service Orange a fost fotografiat de către cei de la Wall Street, astfel că aflăm cum se munceşte în acesta.

Tehnicienii din acest centru primesc între 800 şi 1000 de terminale mobile pe zi şi fiecare repară aparoximativ 30 de telefoane zilnic. Investiţia în echipamente a depăşit deja 1 milion de euro, iar acest spaţiu de lucru e înţesat cu componente mici şi mari, complexe sau banale. Inginerii sunt împământaţi pentru a evita pericolul de electrocutare.

Aici se repara şi tablete, dar şi handseturi colectate din toată ţara, adică din peste 700 de puncte ale operatorului Orange. Tehnicienii se mişcă repede, produsele fiind reparate şi livrate în maxim 5 zile, sub termenul legat de 2 săptămâni. Deseori se întâmplă că reparaţia să fie gata chiar într-o singură zi, clientul primind rapid înapoi produsul.

Acest centru are 100 de angajaţi, dintre care 80 sunt tehnicieni specializaţi pe diferite branduri de telefoane şi se pare că defecţiunea cea mai costisitoare e ecranul crăpat, care poate costa clientul între 20 şi 50% din valoarea terminalului. Există şi reparaţii mai complexe, precum sigilarea perfectă a unui telefon rezistent la apă, ce necesită utilizarea unui aparat care costă 100.000 de euro.

Înainte de livrarea către client fiecare telefon este testat în detaliu, folosind o maşinărie de zeci de mii de euro. Având în vedere cât de mulţi romani au smartphone-uri, sper să vedem tot mai multe centre de acest gen şi la alţi retaileri şi operatori.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×