Autor:  | Publicat în:  HTC 1.239 ori
<b>Imagini și peripeții din mica escapadă În Londra cu ocazia lansării noului HTC One M8</b>După cum probabil știți, în ultimele două zile m-am aflat în Londra, oraș în care cei de la HTC au lansat oficial noul HTC One (M8), acesta fiind și motivul pentru care am ajuns aici. Ne-am hotărât să vă prezentăm cum au decurs lucrurile...

După cum probabil știți, în ultimele două zile m-am aflat în Londra, oraș în care cei de la HTC au lansat oficial noul HTC One (M8), acesta fiind și motivul pentru care am ajuns aici. Ne-am hotărât să vă prezentăm cum au decurs lucrurile încă de la decolarea din România și sosirea în Londra până la întoarcerea propriu-zisă ce are loc chiar în acest moment în care scriu aceste rânduri.

în cursul zilei de marți, mai precis la 5 dimineața am plecat spre aeroportul Henri Coandă din București cu destinația Londra. Cele 3 ore de zbor au fost extrem de lungi, iar avionul care deși avea o viteză de peste 800 km/h părea să stea pe loc. Odată ajuns la aeroportul Heatrow din Londra am fost întâmpinat de către personalul HTC, care m-a condus spre șoferul care urmă să mă ducă la hotel. Totodată, ajuns la aeroport m-am întâlnit și cu ceilalți doi români trimiși pentru lansarea lui HTC One (M8), și anume Octavian Palade (Adevărul), și Tudor Bădică, zis și Monstru’ (Lab501).

Hotel Londra (HTC)

De asemenea, la sosirea în Londra am avut parte de o situație amuzantă atunci când urma să ne urcăm în mașina ce avea să ne ducă la hotel. Fiind învățat cu autoturismele din România, m-am îndreptat către portiera din dreapta a automobilului, uitând de faptul că în Londra volanul se află pe partea dreaptă, creând astfel o situație amuzantă pentru cei din jur.

După aproximativ o jumătate de oră am ajuns la K Hotel & Spa, locație ce avea să ne găzduiască pentru aceste 2 zile. Am ajuns la hotel în jur de ora 12:30, iar la ora 14:00 ne aflam deja în autobuzul care ne ducea spre locul în care avea să fie dezvăluit noul HTC One (M8). Evenimentul a fost unul de amploare, lucru ce a fost demonstrat de către sutele de ziariști prezenți în sală.  Imediat după terminarea conferinței și a sesiunii de hands-on ne-am îndreptat din nou către hotel de unde am început să trimitem materialele foto/video realizate cu noul HTC One (M8).

Londra

în cazul meu, ziua de marți s-a încheiat undeva pe la ora 23:00 (ora 01:00 România), moment în care oboseala acumulată în cursul zilei și-a spus cuvântul. A doua zi m-am trezit în jur de ora 6:00, întrucât razele de soare reușiseră să pătrundă prin geamul camerei și printre nori. înainte de micul-dejun ce a avut loc la ora 9:00, am ieșit prin împrejurimi pentru o mică plimbare.

Londra mobilissimo 2014

în mai puțin de o oră după micul-dejun, eu, împreună cu Octavian și Tudor ne-am aventurat în jungla urbană din Londra cu scopul de a vizita câteva atracții turistice ce nu merită a fi ratate. Am decis să alegem metroul (tube) ca principal mijloc de transport. Am plătit 9 lire pe un bilet ce oferea acces nelimitat pentru o zi atât la transportul cu metroul, cât și la transportul cu autobuzul.

Lansarea HTC One M8 Londra

Sistemul subteran de transport din Londra este unul destul de complicat datorită numeroaselor stații prezente aproape la fiecare pas. Totodată, aflați și faptul că în unele zone existau unele panouri de siguranță care încorporau uși automate ce se deschideau în momentul în care metroul ajungea în stația respectivă. Acest lucru a venit ca o alternativă de reducere a numărului de cazuri în care numeroase persoane s-au aruncat în fața metroului. Odată ajunși pe străzile din centrul Londrei am dat de o serie de magazine, ca și Carphone Warehouse care vindeau deja noul HTC One.

Prima noastră oprire a fost The British Museum, locație ce s-a dovedit a fi plină de viață datorită numeroșilor turiști prezenți pretutindeni. Un lucru foarte ingenios la sistemul din Londra este faptul că în muzeele de stat intrarea este absolut gratuită. Am început prin vizitarea colecției egiptene, continând cu artefacte grecești, mumii, numismatică și istoria ceasurilor, acesta din urmă fiind locul în care am văzut un ceas inventat în anul 1855 ce foloște o bilă mișcătoare pentru măsurarea timpului. întrucât nu aveam destul timp să vizităm tot muzeul acesta uriaș, ne-am îndreptat către următoarea locație și anume catedrala Westminster Abbey, o operă  arhitecturală impresionată.

Imediat după ce am realizat numeroase fotografii cu acest obiectiv turistic, o ploaie din senin s-a ivit asupra Londrei, ploaie care s-a transformat mai apoi într-o grindină în toată regula, atmosfera prezentându-se foarte răcoroasă încă din ziua precedentă. Un lucru pe care l-am remarcat a fost acela că londonezii nu pleacă fără umbrelă de acasă, acesta fiind un sfat pe care am să-l respect cu următoarea ocazie.

Big Ben - Londra

De asemenea, lângă catedrala Westminster Abbey am dat și peste Big Ben, celebrul turn-ceas ce datează încă din 1858 și care funcționează și astăzi. Chiar lângă noi se afla și London Eye, uriașa roată ce se numără printre simbolurile naționale ale acestei țări. La fel ca și noi, mai toată lumea era concentrată pe realizarea de fotografii, de la selfie-uri și până la fotografii de grup.

London Eye

Continându-ne expediția pe străzile din Londra am dat și de un protest ce număra câteva sute de persoane ce protestau împotriva legilor din educație. Observând că ni se apropie ora de plecare, ne-am îndreptat din nou către metrou cu destinația Shepherd Bush, aceasta din urmă fiind cea mai apropiată stație de hotelul în care eram cazați. Imediat ce am ajuns la câteva străzi de hotel, am dat o scurtă fugă prin magazine pentru suveniruri, interval de timp în care ploaia și grindina păreau că nu se mai opresc.

Autobus supraetajat, Londra

Am ajuns la hotel mai mult uzi, iar în câteva minute tocmai am fost anunțați că mașina ce urma să ne ducă la hotel ajunsese. Zis și făcut, am plecat spre aeroport, după care a urmat checkin-ul, înregistrarea bagajelor și îmbarcarea propriu-zisă. După aproximativ 3 ore de zbor am pășit din nou pe pământ românesc, lăsând Londra în spate, și povestea ajungând la final. Sper ca mica poveste redactată în rândurile de mai sus să vă fi adus un pic din atmosfera de pe străzile londoneze! Le mulțumesc celor de la HTC pentru această ocazie!

Avion British Airways spre Bucuresti

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×