iPhone 5C disponibil prin precomandă acum la operatorii din SUA; Iată când ar putea sosi În România pentru review!

Autor:  | Publicat în:  Apple 1.333 ori
<b>iPhone 5C disponibil prin precomandă acum la operatorii din SUA; Iată când ar putea sosi În România pentru review!</b>Cei care se afla în SUA pot comanda de astăzi un iPhone 5C, terminal anunțat marți de către Apple în cadrul unui eveniment oficial. Acest iPhone 5 din plastic este disponibil prin precomandă la marii operatori din State. &nbsp; în acest moment...

Cei care se afla în SUA pot comanda de astăzi un iPhone 5C, terminal anunțat marți de către Apple în cadrul unui eveniment oficial. Acest iPhone 5 din plastic este disponibil prin precomandă la marii operatori din State.

în acest moment Apple oferă opțiunea de precomanda pe site-ul sau, dar doar pentru varianta de 16 GB, care costă 99 de dolari cu abonament pe 2 ani și pentru cea de 32 GB pentru 199 de dolari. Toate cele 5 variante de culoare sunt disponibile (alb, roșu, galben, albastru, verde), iar dintre operatori doar T-Mobile oferă și varianta fără abonament, la prețul de 549 de dolari.

Livrările încep pe 20 septembrie, dată la care telefonul va ajunge și pe rafturile magazinelor. Deja au început să se formeze cozi în fața magazinelor Apple, în special în Japonia. Dacă îmi permiteți o estimare, având în vedere că pe 20 septembrie modelele iPhone 5C și 5S vor ajunge în magazine in tari ca Germania, Anglia sau China, iar acea dată pică într-o vineri undeva pe luni-marti 23-24 septembrie am putea vedea și în România primele unități aduse pentru review de către retaileri.