Mother of Myth Review (HTC Desire 816): dacă God of War ar fi dungeon crawler cam așa ar arăta! (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.105 ori
<b>Mother of Myth Review (HTC Desire 816): dacă God of War ar fi dungeon crawler cam așa ar arăta! (Video)</b>E bizar că deși e o temă foarte răspândită în lumea filmului, mitologia grecilor și romanilor nu prea mai e subiect de jocuri în ziua de azi. în afară de God of War nu prea îmi în minte titluri de genul, iar acum avem și Mother of Myth pe...

E bizar că deși e o temă foarte răspândită în lumea filmului, mitologia grecilor și romanilor nu prea mai e subiect de jocuri în ziua de azi. în afară de God of War nu prea îmi în minte titluri de genul, iar acum avem și Mother of Myth pe mobil. Am testat acest joc pe HTC Desire 816, telefon oferit în teste de către MobileTrend.ro.

Jocul e disponibil gratuit, vine de la Playnery Inc și este un dungeon crawler axat pe mitologie. El amintește ușor de God of War că atmosfera, dar nu are alte lucruri în comun cu acel titlu, nici măcar un erou la fel de carismatic sau nervos. Pentru a ataca va trebui să faceți țap pe inamici, iar pe lângă atacurile fizice de bază, aveți și o serie de cărți de joc cu imaginile unor zei, pe care le puteți folosi drept puteri speciale.

Mother of Myth​

Fiecare are un gest special asociat, astfel că dacă desenați un cerc pe ecran veți declanșa puterea lui Neptun să zicem, iar o săgeată va declanșa puterea lui Zeus, adică un fulger. Mother of Myth are nevoie de conexiune la Internet pentru a rula, iar luptele se desfășoară cu diferite creaturi de poveste, precum goblini sau titani, dar și scheleti cu armura și alte creaturi diabolice.

Veți face level up, debloca noi abilități cu puncte de experiență, aduna cărți de joc cu diferiți zei și folosi poțiuni. Există și cufere de deschis și loot de adunat, dar de multe ori aceste cufere se transformă în monștri enervanți. Acesta e un joc freemium și puteți accesa câte un dungeon doar dacă aveți numărul de chei necesar. Când ele se termină trebuie să așteptați... sau să cumpărați.

Există și o arenă PvP unde șansele sunt mari să vă întâlniți cu un jucător cu mult mai bun... Jocul e distractiv dacă vă plac dungeon crawlerele, dar cam repetitiv și cam greu. îi dăm o notă de 8.2 din 10 și îl descărcați de aici pentru Android, respectiv de aici pentru iOS.

HTC Desire 816 prețuri actualizate:

Mother of Myth Review (HTC Desire 816)