După cum bine știm de ceva timp, în această toamnă ambele companii Cosmote și Romtelecom vor trece printr-un proces de rebranding sub brandul german Deutsche Telekom (DT). Primele indicii cu privire la acest proces au apărut acum mai bine de 3 luni, moment în care aflam că T-Mobile dorește convertirea infrastructurii Romtelecom și Cosmote la o rețea ALL-IP până la sfârșitul anului 2018.
La aproximativ o lună de la aflarea acestor vești, pe data de 12 martie, Consiliul de Administrație Romtelecom a aprobat rebranding-ul companiei sub brandul german Deutsche Telekom, urmând ca mai apoi să ni se aducă la cunoștiință faptul că operatorul Cosmote România a început deja extinderea rețelei 4G, pregătindu-se pentru procesul de rebranding.
Confirmarea rebranding-ului a venit chiar la începutul acestei luni, mai precis pe data de 2 mai, moment în care Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor grupului elen au aprobat acțiunea de rebranding cu o majoritate de voturi. Se așteaptă ca acest proces să aibă loc pe 12 septembrie, zi în care cel mai probabil vom vedea și un nou look al magazinelor Cosmote și Romtelecom.
Potrivit lui Nikolai Beckers, directorul executiv al Cosmote și Romtelecom, se vrea ca în acest an să se intre și în eșalonul superior de pe piață și atacarea segmentului de top. Totodată, aflăm și faptul că Romtelecom, respectiv Cosmote nu vor utiliza brandul T-Mobile, și nici T-Home, ci doar vor conține litera T în cadrul noii denumiri.
Astfel, din toamnă, grupul german Deutsche Telekom va aduce puterea și prestigiul dobândit de-a lungul anilor și pe piața din România. Odată cu acest proces, ambele companii își vor relansa și pachetele de servicii, rebrandingul fiind unul complet. în acest moment, atât echipa de conducere Cosmote, cât și cea a Romtelecom lucrează la noile oferte comerciale ce vor viza segmentul de clienți mass-market, cât și clienții premium, segment unde până acum Orange și Vodafone erau principalii lideri.
Nikolai Beckers a mai precizat că în această toamnă în luna septembrie, sau cel târziu în octombrie, companiile vor avea pregătite un pachet de servicii cu adevărat superior ce va include conținut, platforma de acces și livrare a serviciilor. Pentru clienții de business se vor oferi oferte de pachete de servicii care vor include conexiunile internaționale și întreaga putere și calitate a Deutsche Telekom. Voi ce așteptări aveți odată cu acest rebranding?