Cu câteva zile în urmă scriam despre faptul că LG Mobile a ieșit pe minus în ultimul trimestru, cu 130.5 milioane de dolari pierduți. Acum aflăm că și Sony Mobile a avut o soartă similară, pierzând peste 240 de milioane de dolari în aceeași perioadă.
E vorba despre trimestrul 3 al acestui an, iar fanii brandului nu par să fi reacționat în mod deosebit la cele 4 flagshipuri din acest an: Xperia XZ2, Xperia XZ2 Compact, Xperia XZ2 Premium și XZ3. Marea problemă a Sony este că deși produce cei mai buni senzori foto pentru camerele de smartphone, nu reușește să își depășească rivalii la captură foto/video.
Sony Mobile a generat vânzări cu aproape jumătate de miliard mai mici în acest interval decât în 2017. Cele mai slabe vânzări au fost în Europa, America Latină și Orientul Mijlociu. Veștile proaste continuă și pentru întregul an 2018. Predicțiile arată că la finalul acestui an fiscal vânzările for fi cu 883.7 milioane de dolari mai mici decât se așteptau experții.
Veniturile operaționale sunt estimate cu 574 de milioane de dolari mai jos. Marile probleme ale japonezilor au fost cu ratele de schimb, vânzările mai scăzute în țara de baștină și o strategie neclară legată de flagshipuri, lansate prea aproape unul de altul. Sony per total o duce bine, datorită vânzărilor Playstation și încasărilor Sony Pictures.