Un telefon cu șanse destul de mari la titlu de telefonul anului este și OnePlus 2, device ce se remarcă printr-un pachet hardware de top și printr-un preț cu mult mai accesibil față de cel practicat de către rivalii săi. La fel ca și anul trecut, avem nevoie de o invitație pentru achiziția acestui terminal, un lucru cam greu de realizat.
Deși OnePlus a deschis o platformă unde ne putem înscrie la această loterie a invitațiilor, procesul este unul destul de anevoios. Totuși, se pare că producătorul chinez are în plan și alte metode de vânzare a noului flagship, și anume comercializarea sa prin intermediul operatorilor mobili.
Detalii cu privire la acest subiect aflăm din partea operatorului Maxis din Malaezia, companie ce în ultimele zile a tot postat teasere pe Facebook cu privire la debutul lui OnePlus 2 în portofoliul de produse. Aparent, vânzările vor fi realizate pentru început tot prin intermediul unor invitații distribuite de către operator.
Ulterior, ne-am putea aștepta ca telefonul să fie vândut ca toate celelalte device-uri din stoc, fără a fi nevoie de o invitație în prealabil.


