Piața de advertising online din România va ajunge la o valoare de 141 milioane de dolari În 2018

Autor:  | Publicat în:  Advertising 392 ori
<b>Piața de advertising online din România va ajunge la o valoare de 141 milioane de dolari În 2018</b>Se pare că România reprezintă o piață de advertising valoroasă, sau mai degrabă perspectivele sale sunt bune în această privință. Creșterea în această zonă se va face cu 14.6% anual în următorii 4 ani, conform unui stutiu Media Outlook...

Se pare că România reprezintă o piață de advertising valoroasă, sau mai degrabă perspectivele sale sunt bune în această privință. Creșterea în această zonă se va face cu 14.6% anual în următorii 4 ani, conform unui stutiu Media Outlook și PwC Entertainment.

Valoarea pieței de advertising de la noi va ajunge la 141 milioane de dolari în 2018, arata același studiu. Advertisingul online va ajunge astfel segmentul cu cea mai rapidă creștere din media românească și piața de divertisment. Un alt segment destinat creșterii este cel de plăți pentru acces la Internet, cu o creștere anuală de 9.9% în perioada următoare, ajungându-se la o sumă de 1.18 miliarde de dolari din aceste servicii în 2018.

Asta înseamnă că accesul la Internet și advertisingul online vor reprezintă peste 40% din piața media și de divertisment a țării noastre în următorii 4 ani, urmate de abonamentele TV, cu o valoare estimată la 612 milioane de dolari în 2018. Cu toate acestea, piața românească media va rămâne cea mai mică din regiune, la capitolul valoare (3.1 miliarde de dolari), față de Polonia (12.6 miliarde de dolari), Ungaria (3.2 miliarde de dolari) sau Cehia (6.5 miliarde de dolari).

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×