Marii producători de automobile se adaptează la trendurile moderne când vine vorba de sisteme de infotainment şi la fiecare lansare de nou vehicul promovează şi funcţiile lui Android Auto şi Apple CarPlay. Porsche ar fi ales soluţia Apple şi nu cea Google dintr-un motiv foarte interesant: siguranţa datelor sale.
Porsche nu a apreciat faptul că Android Auto colectează foarte multe date despre automobil şi şofer. Sunt cerute multe detalii despre vehicul, precum viteza, temperatura lichidului de răcire şi uleiului, treptele de viteză, tipul de motor şi altele. Teoretic Android Auto cunoaşte astfel mai bine automobilul şi poate personaliza experienta software pe placul utilizatorului.
În realitate, Porsche nu se simte comfortabil cu dezvăluirea datelor unice despre maşinile sale, mai ales că Google lucrează la propriul automobil şi s-ar putea "inspira" din aceste informaţii. E interesant ca şi Apple are la rândul său un presupus automobil în dezvoltare, dar Porsche nu se simte ameninţată de ei. Nu putem decât să ne întrebăm ce părere au alţi producători auto despre colectarea de date prin Android Auto...