Un raport marca Reuters ne aduce la început de săptămână detalii legate de rezultatele financiare pe care sud-coreenii de la LG Electronics le-au înregistrat în trimestrul 2 al acestui an. Suntem informați pe această cale de faptul că în perioada aprilie - iunie 2018, compania sud-coreeană a înregistrat o creștere de 16.1% a profitului operațional în raport cu cifrele înregstrate în urmă cu un an în același trimestru.
S-a ajuns astfel la un profit de aproximativ 691 milioane de dolari în aceste 3 luni, cifră care nu atinge așteptările analiștilor ce estimau un profit de 738 milioane de dolari pentru LG Electronics. Motivul principal pentru care rezultatul financiar nu a fost acesta stă în spatele cheltuielilor mari de marketing pe care LG le-a asociat promovării de televizoare, smartphone-uri și electrocasnice.
Chiar aflăm faptul că de curând sud-coreenii au contractat-o pe actrița Aubrey Plaza pentru apariția într-o serie de materiale publicitare pentru smartphone-ul LG G7 ThinQ. Cheltuielile suportate au fost unele pe măsură dar acum rămâne de văzut dacă reclamele cu pricina vor avea efect asupra vânzărilor sau nu.
În altă ordine de idei aflăm că Samsung a înregistrat o creștere a profitului de doar 5.2% în acest trimestru, cauza fiind pusă pe seama vânzărilor slabe din zona smartphone.


