Rezultate financiare comparate pe 2011 pentru Samsung, Apple, Nokia, HTC, Sony Ericsson, Motorola

Autor:  | Publicat în:  Financiare 1.410 ori
<b>Rezultate financiare comparate pe 2011 pentru Samsung, Apple, Nokia, HTC, Sony Ericsson, Motorola</b>Luna ianuarie 2012 și mai ales ultimele zile au fost pline cu comunicate de presă legate de rezultatele financiare de pe ultimul trimestru din 2011 și asta a permis și o statistică cumulată pe întreg anul. Am luat cele mai cunoscute nume din...

Luna ianuarie 2012 și mai ales ultimele zile au fost pline cu comunicate de presă legate de rezultatele financiare de pe ultimul trimestru din 2011 și asta a permis și o statistică cumulată pe întreg anul. Am luat cele mai cunoscute nume din domeniu și le-am pus într-un tabel ce se dorește informativ.

Am luat în considerare: vânzările cumulate, profitul, numărul de smartphone vândute, numărul de telefoane mobile = smartphone + feature phone pe ultimul trimestru din 2011 și pe întreg anul.

Companii telefonie mobilăVânzările pe Q4 2011Vânzările pe 2011Smartphone-uri în 2011Telefoane mobile în 2011
Samsung42 miliarde dolari, 40% din zona mobile165 miliarde dolari97.4 milioane327.4 milioane
Apple46.33 miliarde dolari-93 milioaneIdem
Nokia10 miliarde euro38 miliarde euro77.3 milioane339.8 milioane
HTC13 miliarde dolari-35 milioaneIdem
Sony Ericsson1.2 miliarde euro6.2 miliarde euro28 milioane telefoane comercializate overall din seria Xperia34.4 milioane
Motorola3.4 miliarde dolari13.1 miliarde dolari18.7 milioane42.4 milioane

Și acum să încercam a trage o serie de concluzii:

1. Apple și Samsung sunt pe drumul cel bun și vor monetiza puternic și în 2012.
2. Nokia a scăzut abrupt, dar rezultatele comparate dintre Q3 2011 și Q4 2011 sunt promițătoare. Contează foarte mult cum se va descurca seria Lumia în număr de unități vândute.
3. Motorola intră sub aripa Google și va fi interesant ce model de business vor alege. Să vedem seria Nexus mutată aici?
4. HTC a pierdut neașteptat de mult în Q4 2011 față de Q3 2011 - 10 milioane de telefoane comercializate față de 13 milioane în trimestrul anterior. Trebuie o altă strategie și se pare că nu vor mai lansa telefoane pe bandă rulantă ci vor aduce mai puține modele, dar cu un impact mai ridicat asupra publicului.

Datele de mai sus sunt luate din comunicatele de presă ale fiecărui brand în parte.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×