Rezultatele Orange În 2012 - ultimul trimestru și evoluția generală

Autor:  | Publicat în:  știri diverse 888 ori
<b>Rezultatele Orange În 2012 - ultimul trimestru și evoluția generală</b>Orange a oferit informațiile privind parcursul său în 2012. Prima dată au abordat ultimul trimestru și au încheiat printr-o privire de ansamblu asupra întregului an. Ei consideră că T4 2012 a fost cel mai bun trimestru de când a pornit criza...

Orange a oferit informațiile privind parcursul său în 2012. Prima dată au abordat ultimul trimestru și au încheiat printr-o privire de ansamblu asupra întregului an. Ei consideră că T4 2012 a fost cel mai bun trimestru de când a pornit criza econimică.

Câteva date statistice:

  • la 31 decembrie 2012, Orange înregistra 10.283.000 de clienți, cu 40.000 în plus față de T3 2012;
  • veniturile companiei în 2012 s-au ridicat la 913 milioane euro, scădere de 2.6% față de 2011. Această scădere este pusă pe tarifele de interconectare ce au fost reduse în anul trecut și astfel au afectat veniturile operatorilor;
  • veniturile Orange în T4 2012 se ridică la 233 milioane euro cu 2.7% mai puțin decât în trimestrul similar din 2011;
  • vânzările de telefoane de tip smartphone au crescut cu 110%;
  • traficul de date pe mobil a crescut cu 83%.

Legat de serviciile Orange s-a precizat că au ajuns la 43.2 Mbps în 562 de localități, rețeaua 4G acoperă 126 localități și 21.6 Mbps sunt furnizați la nivel național.

Și o declarație oficială:

în 2012 Orange România și-a consolidat poziția de lider de piață, nu doar din punctul de vedere al cotei de piață și al cotei valorice, cât mai ales din perspectiva experienței pe care a oferit-o clienților săi. Și acest an va fi plin de încercări pentru industria telecom, având în vedere presiunea asupra investițiilor venită din partea deciziilor de reglementare. Cu toate acestea, în 2013 intenționăm să investim masiv în rețele de ultimă generație 4G, în extinderea portofoliului de servicii și produse și ne vom menține atenția asupra calității serviciilor și a modului în care interacționăm cu clienții noștri”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×