Romtelecom și Cosmote Înregistrează rezultate solide În prima jumătate a lui 2014: mai mult trafic de date și venituri mai mari

893 ori
<b>Romtelecom și Cosmote Înregistrează rezultate solide În prima jumătate a lui 2014: mai mult trafic de date și venituri mai mari</b>Romtelecom și Cosmote România au anunțat rezultatele financiare pe prima jumătate a lui 2014, înregistrând rezultate solide în primele 6 luni ale anului. Printre altele aflăm că Romtelecom a avut parte de venituri totale cu 4% mai mari în...

Romtelecom și Cosmote România au anunțat rezultatele financiare pe prima jumătate a lui 2014, înregistrând rezultate solide în primele 6 luni ale anului. Printre altele aflăm că Romtelecom a avut parte de venituri totale cu 4% mai mari în această perioadă față de prima jumătate a lui 2013, iar Cosmote are traficul de date în creștere cu 87% în trimestrul 2 2014 față de cel din 2013.

Veniturile nete pentru Romtelecom au fost de 150 de milioane de euro pentru trimestrul 2 al acestui an, respectiv 306 milioane de euro pentru primul trimestru. Numărul de clienți ai serviciului TV de la Romtelecom a crescut cu 6.8% în trimestrul 2 față de 2013, ajungând la 1.384 milioane, iar numarul clienților de Internet a fost de 1.244 milioane la final de trimestru 2, o creștere cu 1.5% față de aceeași perioadă din 2013.

Numărul de abonați ai serviciilor de voce fixă a scăzut cu 4.1%, ajungând la 2.191 milioane. La finalul lunii iunie, Cosmote România avea 6 milioane de clienți, iar clienții postpaid reprezentau 26.2%. Veniturile totale în semestrul întâi al acestui an pentru Cosmote au fost de 219.8 milioane de euro, fiind stabile față de 2013. Probabil cel mai impresionant procent e cel de 87% care definește creșterea traficului de date în trimestrul 2 al lui 2014 versus trimestrul 2 din 2013.

Aflăm și că în primul semestru din acest an, baza de clienți 3G ai Cosmote România a crescut cu 42% față de anul trecut. E posibil ca aceasta să fie una dintre ultimele dăți când auzim de Cosmote la nivel oficial, urmând să se treacă la brandul TELEKOM în următoarea perioadă.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×