Design-ul arătos al noului Samsung Galaxy S8 i-a îndemnat pe mulți consumatori să aleagă acest produs pentru achiziție și aflăm astăzi câteva detalii interesante despre popularitatea noului flagship. Chiar cei de la Samsung oferă o declarație oficială cu privire la numărul de precomenzi pe care variantele Galaxy S8 și Galaxy S8+ le-au înregistrat până la startul vânzărilor.
Ei bine, cifrele inițiale indică faptul că precomenzile înregistrate de către Galaxy S8 și Galaxy S8+ sunt cu 30% mai mari decât cele înregistrate în 2016 pentru modelele din seria S7. Deși volumul precomenzilor nu este singura metodă de măsurare a modului în care vânzările produselor vor evolua pe viitor, faptul că acestea le-au depășit cu mult pe cele ale lui S7 reprezintă o veste cum nu se poate mai bună pentru Samsung mai ales după povestea numită Note 7.
Iată declarația oficială oferită de către Tim Baxter, președinte Samsung Electronics America:
Noi cei de la Samsung, credem că este un privilegiu să dezvoltăm produse inovatoare care se bucură de aprecierea a milioane de utilizatori și ne-am reangajat să inovăm nu doar cu noi produse și servicii, dar și în proces. Galaxy S8 și Galaxy S8+ sunt rezultatul acestei reangajări și piața a răspuns - cu o creștere de peste 30% a precomenzilor față de cele înregistrate anul trecut cu Galaxy S7. Răspunsul publicului este unul uimitor!