Sufletul comerțului, vândut webului? Piața de advertising online din SUA o depășește pe cea din print!

Autor:  | Publicat în:  Tehnologie 1.078 ori
<b>Sufletul comerțului, vândut webului? Piața de advertising online din SUA o depășește pe cea din print!</b>Confirmând încă o dată preferința publicului pentru publicații online și mai puțin pentru cele din hârtie/plastic, studiul IAB Internet Advertising Report pe 2010, arată că anul trecut piața de advertising online din SUA a depășit valoarea...

Confirmând încă o dată preferința publicului pentru publicații online și mai puțin pentru cele din hârtie/plastic, studiul IAB Internet Advertising Report pe 2010, arată că anul trecut piața de advertising online din SUA a depășit valoarea celei de advertising TV. Majoritatea studiilor și analiștilor au prezis că o astfel schimbare se va petrece mai târziu, dar iat-o petrecută în 2010.

De menționat e faptul că televiziunea și televizoarele sunt mult mai răspândite decât Internetul, chiar și în SUA, deci performanta evidențiată în acest grafic este cu atât mai impresionantă. Vorbim aici despre o piață de 26 de miliarde de dolari, care ar putea fi știrbită de miliarde bune, dacă spre exemplu ar avea loc o furtună foarte puternică. Cum acest lucru nu s-a întâmplat încă într-un mod care să ne afecteze conexiunile, vorbim despre teorii fataliste aici...

Același studiu menționat anterior arată că formatul cel mai popular de reclame online este cel integrat în rezultatele căutărilor, cu o cotă de 45%. Pe locul 2, cu 23% se afla bannerele, în vreme ce rich media și digital video au doar 5% fiecare. Reclamele pe email au o cotă de piață de doar 1%. Din acest segment uriaș de advertising online, reclamele pe mobile sunt estimate la o valoare de 550 - 650 de milioane și asta doar în SUA.

în ritmul în care evoluează Internetul ne așteptăm ca până în 2012, acesta să depășească și mediul TV. Mai multe informații din acest studiu găsiți aici.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×