Telefonia mobilă e serviciul cu cele mai multe reclamaţii în 2015, publicul român nefiind mulţumit de relaţia contractuală cu operatorii

Autor:  | Publicat în:  Aspecte Sociale 1.112 ori
<b>Telefonia mobilă e serviciul cu cele mai multe reclamaţii în 2015, publicul român nefiind mulţumit de relaţia contractuală cu operatorii</b>Se pare că romanii nu sunt mulţumiţi de serviciile de telefonie şi asta o spun chiar cifrele, ce arată că aproape jumătate dintre reclamaţiile primite &icirc;n 2015 de ANCOM făceau referire la serviciile de acest gen. &nbsp; E vorba de o...

Se pare că romanii nu sunt mulţumiţi de serviciile de telefonie şi asta o spun chiar cifrele, ce arată că aproape jumătate dintre reclamaţiile primite în 2015 de ANCOM făceau referire la serviciile de acest gen.

E vorba de o creştere procentuală cu 5% faţă de anul 2014, iar principala nemulţumire e relaţia contractala cu furnizorii. La jumătatea anului trecut 22.7 milioane de cartele SIM erau în uz în ţara noastră, fie legate de abonamente, fie prepay. ANCOM a primit şi soluţionat în 2015 peste 2000 de reclamaţii de la utilizatori ai serviciilor telecom, cu 19% mai mult decât în 2014.

Cele mai multe reclamaţii au făcut referire la serviciile RCS & RDS (15%), apoi Telekom România Mobile Communications (12%), Vodafone România (11%), Orange România (10%) şi Telekom România Communications (10%). Dintre aceste plângeri cele legate de telefonia mobilă reprezintă grosul, cu 44%, apoi cele de acces la Internet fix, cu 11% şi apoi cele de retransmisie a programelor audiovizuale (9%).

Scriam mai sus ca majoritatea clienţilor sunt nemulţumiţi de relaţia contractuală cu aceste firme, adică de derularea, prelungirea sau încetarea contractelor, dar şi de neincluderea unor clauze minime obligatorii. Lipsa de răspuns la reclamaţii e o încă o problemă des menționată.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×