Telekom România lansează aplicația mobila MyAccount, care oferă acces ușor la informații despre factura și plata online

Autor:  | Publicat în:  TELEKOM 626 ori
<b>Telekom România lansează aplicația mobila MyAccount, care oferă acces ușor la informații despre factura și plata online</b>Telekom România a anunțat astăzi lansarea aplicației mobile MyAccount, care oferă clienților acces la informațiile contului lor și posibilitatea de a verifica statutul serviciilor și opțiunilor activate. &nbsp; &nbsp; Folosind aplicația...

Telekom România a anunțat astăzi lansarea aplicației mobile MyAccount, care oferă clienților acces la informațiile contului lor și posibilitatea de a verifica statutul serviciilor și opțiunilor activate.

Folosind aplicația dedicată MyAccount, clienții serviciilor mobile vor avea acces ușor la informații despre facturi, dar și posibilitatea de a le plăti online. Veți primi și notificări atunci când este emisă o nouă factura, iar softul vine și cu funcția InfoCost, care oferă informații despre abonamentul curent și serviciile și extraoptiunile active pentru utilizatorii prepay.

Utilizatorii MyAccount cu cartele prepay își vor încărca contul ușor și rapid prin plată cu cardul sau reîncărcarea cu voucher. 24% din traficul de pe site-ul Telekom.ro e generat de pe mobil, de aici și aceasta afinitate pentru a duce pe mobil operațiuni ca plata facturii, reîncărcarea sau aflarea de informații despre cont. Puteți descărca aplicația MyAccount din App Store și Play Store.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×